Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4265

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

Nu dricks det Sofiero, på tisdag blir det Mytos..

post-5021-0-75170100-1306592953_thumb.jp

FF

Den var änna svag FF

Jag kör med denna istället.

post-4543-0-77870800-1306594086_thumb.jp

Dela på andra sajter

Carlsberg Svart Guld

Har du fått det skräpet gratis eller är du bara masochist ? MVH HNjap.gif som dricker coca-colaicon_baggirl.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Tallviking

Har du fått det skräpet gratis eller är du bara masochist ? MVH HNjap.gif som dricker coca-colaicon_baggirl.gif

Grannen var i Tyskland och hämtade bil förra veckan så det vart några flak !

Och ja. Det är gratis.!!

Vad har du för ursäkt då ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Misstänkte detrotfl.gif. Ursäkt för att dricka cola eller för att inte dricka skräp öl? Cola dricker jag för att det är gott och jag kör "vitt" nu. Sortguld dricker jag knappt under pistolhot. MVH HNjap.gif ps.får öl dig att skratta eller möjligtvis små le någon gång. ds

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

PlayTheGame

Har vart vit i 2 veckor men i dag åkte korken av explorern 3 rediga groggar lite musik å man mår som en prins.svampstuvningen får vänta.

ska gå bort till dagiset och hämta Joel.sen tar vi bussen till svågerns restaurang.Frugans Mamma har kommit i dag så det ska bli skoj å träffa henne.83bast och reste själv hon är inte feg den inte :whoco5:

Frugan och systerns mamma 75år som reste ensam med finnarna och mellanlanda i Helsingfors tufft gjort :crazy:

Hur gjorde du för att föryngra svärmor med 8 år på 1 dag ?

"Some play hard to get, I play hard to want"

Dela på andra sajter

Hur gjorde du för att föryngra svärmor med 8 år på 1 dag ?

Drack en flaska Explorer, den kan göra underverk :D

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Ingenting just nu men snart blir det lite härlig Ale och veteöl :drinks:

Franziskaner??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Misstänkte detrotfl.gif. Ursäkt för att dricka cola eller för att inte dricka skräp öl? Cola dricker jag för att det är gott och jag kör "vitt" nu. Sortguld dricker jag knappt under pistolhot. MVH HNjap.gif ps.får öl dig att skratta eller möjligtvis små le någon gång. ds

Tv är jävligt trevlig, ok kanske ngt. spetstungad här men en skön lirare irl... Take my word for it..

Dela på andra sajter

Tv är jävligt trevlig, ok kanske ngt. spetstungad här men en skön lirare irl... Take my word for it..

OK. Litar på dig gubben, du verkar vara en skön prickgreat.gif. Men din kompis verkar lite stel, kantig och tvär för det mesta. Därav min "ironiska" fråga Må väl. MVH HNjap.gif

Dela på andra sajter

Nej det blir en Erdinger Weissbier Hefe och en Hoegaarden Witbier

Goa som fan men jag för en sjuhelsikes huvudvärk om jag dricker för många :(

Stämmer de e samma med färsköl, en eller två e ok men dricker man mer får man huvudvärk från helvete...

Dela på andra sajter

gran-reserva-1.jpg

los royales reserva 2007 tempranillo

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

gran-reserva-1.jpg

los royales reserva 2007 tempranillo

Fy tusan Enis om du dricker alla dom blir du på örat med råge.

Vad säger dom på jobbet om du kommer dit och är bakfull?

Ändrades av BanFang
Dela på andra sajter

I afton väljer jag den smala vägen och principen "value for money" gäller.

post-7421-0-75136200-1306599224_thumb.jp

Ducati

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Dottern somnade så gott i vagnen efter simningen så det blev en eftermiddagspint och lite iphonesurfning medans hon fick sova en extra trekvart..

/mvh

post-5592-0-57531800-1306600584_thumb.jp

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Blev lite afrikanskt till middagen och några glas kvar i flaskan att sippa på. /mvh

post-5592-0-38592000-1306600801_thumb.jp

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Tallviking

OK. Litar på dig gubben, du verkar vara en skön prickgreat.gif. Men din kompis verkar lite stel, kantig och tvär för det mesta. Därav min "ironiska" fråga Må väl. MVH HNjap.gif

Vad förväntar du dig för reaktion på det totalangrepp och galla-spyende du yttrade mot det jag drack ?

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Fy tusan Enis om du dricker alla dom blir du på örat med råge.

Vad säger dom på jobbet om du kommer dit och är bakfull?

Inte ett skit.. Då jag inte jobbar på söndagar.. Men det blir bara en flarra för i moron skall man köra bil på em

/ enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nu är alla min veteöl slut så jag har gått över till porter rättare sagt Oppigårds Starkporter

Tv tvär?? Det är då inte den uppfattning jag fått. Du däremot hamnoi kan framstå som tvär och dryg.Nu tror jag inte är så fallet med någon i verkliga livet.

Utan vi alla gillar att munhuggas lite :)

Ändrades av Lappen
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...