Joints Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Campo Viejo, en gammal klassiker som jag inte druckit på flera år. Smakar väl sådär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 En tråkig Spendrups Premium Gold, men nyss en otroligt välsmakande Weissbier Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 (ändrad) En tråkig Spendrups Premium Gold, men nyss en otroligt välsmakande Weissbier En weissbier direkt från kran i tyskland fan va gott Ändrades Maj 21, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Ja. Men de e ok på flaska åxå Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Ja. Men de e ok på flaska åxå Jo då visst är det , men det blir lite speciellt där nere också, atmosfären gör väl sitt till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 FEM KOMMA TVÅAN "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Leo och vodka cokezero.. Lyssnar på lite musik på rummet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Pau Darco-te http://www.immun.se/immun-filer/prod_data/pau_darco.htm Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Pau Darco-te http://www.immun.se/...a/pau_darco.htm Är det gott? Verkar ju iaf vara nyttigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Är det gott? Verkar ju iaf vara nyttigt Jag började dricka det i samband med en fastekur jag gjorde i höstas. Faktiskt är det riktigt gott! Jag har bytt ut kaffe mor detta. Tidigare drack jag 10-12 koppa kaffe om dagen (i samband med kundmöten etc) Nu dricker jag endast kaffe på helgen. Då smakar det riktigt gott. Tidigare var det bara koffeinet som drog. Så..flera positiva effekter. Jag känner mig piggare och är nästan aldrig förkyld eller så. Om det beror på teet, det har jag ingen aning om. Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Leo och vodka cokezero.. Lyssnar på lite musik på rummet Du får komma upp till Bkk imorgon eller lördag och så lurar vi ut lite fler MPR-Bangkokianer på en vodka-coke zero runda . Det finns ju ett par stycken som snart lämnar Bkk och de borde vara rätt lättlurade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Du får komma upp till Bkk imorgon eller lördag och så lurar vi ut lite fler MPR-Bangkokianer på en vodka-coke zero runda . Det finns ju ett par stycken som snart lämnar Bkk och de borde vara rätt lättlurade. Hade varit kul, men i morrn 07:30 åker jag till Koh Chang.. Måste ju hinna se mig omkring innan dina turistskatter införs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Chock dii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Mmmmmmmmmmm...........mjölk å va gott ! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 (ändrad) Mmmmmmmmmmm...........mjölk å va gott ! Mmm, bara man slapp Leo... *korkar upp en ny Chang i busken väster om udon* Ändrades Maj 26, 2011 av DrRambone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Maj 26, 2011 Dela Inlagd Maj 26, 2011 Vatten,vatten bara vanligt vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2011 Kört vitt ett par veckor nu och är ledig i dag.tar mig ett par rediga groggar och menas ja inväntar svampens svammel så lysnar ja på lite go musik och mår jävligt gott. drömmer mig tillbaks till mitt älskade Thailand http://youtu.be/wMaS4RpGfK8 http://youtu.be/OzjiaHn72So http://youtu.be/_MRaw9P07mM När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Leo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 jag skäms för mycket för att erkänna vad jag dricker just nu, men det har alkohol i sig #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Nu skruvar jag av korken på Absoluten och blandar med Coke-Zero Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 (ändrad) ...och jag kör vidare med mitt Pau darco-te. Det verkar som fler här skulle behöva det Ikväll väntar en härliga Amarone tillsammans med en köttbit och potatisgratäng..Härligt! Ändrades Maj 27, 2011 av andersbangkok Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 27, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2011 Har vart vit i 2 veckor men i dag åkte korken av explorern 3 rediga groggar lite musik å man mår som en prins.svampstuvningen får vänta. ska gå bort till dagiset och hämta Joel.sen tar vi bussen till svågerns restaurang.Frugans Mamma har kommit i dag så det ska bli skoj å träffa henne.83bast och reste själv hon är inte feg den inte När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Ett råd i all välmening Drick inte alkohol före du hämtar barn på dagis Hade en polare som gjorde det och han fick ett helvete med socialen för det var någon på dagisen som ringde dem och sa att han hämtade barnen och luktade sprit “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Phimai Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Skål då alla goa å glada. Här dricks det singha i långa sugrör. Hammarkulle karnevalen imorgon (göteborg) <---- för er som ej vet vart det ligger Mr Phimai Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan.J Inlagd Maj 27, 2011 Dela Inlagd Maj 27, 2011 Hammarkullen är ett Getto utanför Göteborg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu