Odin Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 öl nu ,irish coffee lite senare Prova en Swiss/Swede coffee ist. samma innehåll som vanligt men byt ut grädden mot vaniljglass... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 (ändrad) Jag är så fruktansvärt trött så jag sitter och dricker en Falcon folkis, Sitter och gäspar och känner att sängen ser riktigt inbjudande ut. Och då är den ändå tom. Dvs ingen ligger i den utan jag kan lägga mig på alla bredder hur jag vill. Och ibland är det inte helt fel. Ändrades Maj 20, 2011 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 Prova en Swiss/Swede coffee ist. samma innehåll som vanligt men byt ut grädden mot vaniljglass... Får bli att prova i morgon så har jag en anledning att dricka he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 Falcon export Samma här men famous G oxo BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 Tuborg 5.2 iskall.sitter som en fläskläpp! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 20, 2011 Dela Inlagd Maj 20, 2011 Dricker bara kvalitets vin! california white! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 sangsom och coke just nu.Funkar bra med nam keng. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Då man gick av jouren så fick det bli en F*n va gott, Kenneth Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Gevalia Brygg Mellanrost direkt från Sverige Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Drar en java medan fyra stycken fortfarande sover. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Just nu, Vodka Cola Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Är just hemkommen efter dagens goda gärning... Käkat frulla på Lisas cafe och skjutsat Aya älsklingen till jobbet, nu sitter jag här med en Ramlösa Vattenmelon och väntar på att klockan ska bli halv 9 då jag och sonen ska stycka vildsvin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Just nu, Vodka Cola Snake Det var tidigt och jag som brukar vara tidig säger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Är just hemkommen efter dagens goda gärning... Käkat frulla på Lisas cafe och skjutsat Aya älsklingen till jobbet, nu sitter jag här med en Ramlösa Vattenmelon och väntar på att klockan ska bli halv 9 då jag och sonen ska stycka vildsvin Är du i krokarna så är det bara att titta förbi, kommer vara hemma hela dagen. Har gamla tjejens tre ungar här och kusinen och hans tjej från Surin dyker upp senare idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Gevalia Brygg Mellanrost direkt från Sverige Samma här,och en chiabata med ost och tomat frukosthälsningar/ Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Kaffe Löfbergs lila brygg mellanrost,fullkornsbröd med ost,gurka och paprika.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Är du i krokarna så är det bara att titta förbi, kommer vara hemma hela dagen. Har gamla tjejens tre ungar här och kusinen och hans tjej från Surin dyker upp senare idag. Ja jag ska ut till dom djupa skogarna idag så en liten visit är inte helt otänkbar, och jag har sonen med åxå ... Nu ska vi fylla upp ditt hus... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Cola cola och åter cola.,, sjutusan vilken baksmälla. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Carlsberg Svart Guld Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Nu har nog helvetet frysit till is... Eftersom jag har massa godsaker i kylen som ska levereras så har vissa flaskor åkt ut.,. Av någon jävla anledning så blev bara de äckliga Singha ölen kvar.. Så nu dricker jag Singha :kort: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sudlaw Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 sofiero,snart dragons den på tv8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
McTwist Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 (ändrad) Heineken Ändrades Maj 21, 2011 av McTwist -Forza Gnaget- Östra Övre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
McTwist Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 (ändrad) Dubbelpost Ändrades Maj 21, 2011 av McTwist -Forza Gnaget- Östra Övre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Heineiken Varför inte prova en öl?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 21, 2011 Dela Inlagd Maj 21, 2011 Grabben å jag ölar och snapsar ja skål då ,man får äta sakta så man får många snapsar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu