Odin Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Sofiero... ja fy f-n. De e fulöl... jag dricker hellre inte, än Sofiero. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Sofiero... ja fy f-n. De e fulöl... jag dricker hellre inte, än Sofiero. Det är bara att bita ihop. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Sodastream Must! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Nu är det morgonkaffe, tur att jag köpte en vattenkokare på Big C så man kan få sitt morgonkaffe utan att behöva ta hissen ner eller ringa roomservice. Men igår kväll vart det ett par Beer Chang och det lär väl bli ett par ikväll också ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 18, 2010 Dela Inlagd November 18, 2010 Nu är det morgonkaffe, tur att jag köpte en vattenkokare på Big C så man kan få sitt morgonkaffe utan att behöva ta hissen ner eller ringa roomservice. Men igår kväll vart det ett par Beer Chang och det lär väl bli ett par ikväll också Du vaknar ju ganska tidigt så det ganska lugnt med Chang ändå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Du vaknar ju ganska tidigt så det ganska lugnt med Chang ändå? Gumman och jag tog en siesta igår eftermiddag/kväll innan vi gick ut så då vaknade jag tidigt idag och kunde inte somna om, då är det lika bra och kliva upp och börja vänja sig vid dessa Isaan tider. Nä det vart inte många chankor igår,4st ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Julmust Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Svartvinbärste nu på morgonen, sen morgompromenad i Nong Prajak och sen kaffe hemma hos polaren Per... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 En kall Beer Chang. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 19, 2010 Dela Inlagd November 19, 2010 Svensk Gevalia, eller Löfberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Ramlösa granatäpple dricks just nu.. Gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Godmorgon, en kopp kaffe blir det nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Hittade några i vinkällaren som slinker ner nu.. Skål på er FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Skogsblomman o sockerdrika behövs när man ska tippa v 75 mvh FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Kall Blossa starkvinsglögg,de e mumma de. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Thairishcoffe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Ahhh, ledig imorgon. Så ikväll blir det en lille en (skåne) + starkbira till maten, gött! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 en Dundee whisky får svalka strupen ikv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Norrlands Guld Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Thairishcoffe Jag gillar den irländska varianten,men vad är det du dricker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Leffe Blond - fredagskväll som det är. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Putte069 Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Ja jag får väl skåla i ett glas kall mjölk... Jag har ju äran o jobba hela helgen Men det gör inget för om så där 10 dagar så är man på väg till Los Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 småland 5.2% hela dan o snart tack o gonatt memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Leffe Blond - fredagskväll som det är. Fredagskväll ? Herr´n kanske skall ta sista nu mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 20, 2010 Dela Inlagd November 20, 2010 Just nu öl.blev lite glögg med vodka och julöl hos syster när jag var där och käka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu