Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Frugan lagar mat och jag sitter på altanen och dricker iskallt rosé och lyssnar på musik. Life is good! ImageUploadedByMaipenrai1408720054.349235.jpg Blir det griskött till middag:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Blir det griskött till middag:) Ha ha nej frugan har kokat ihop något med räkor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Tar ett glas Marinella. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Tar ett glas Marinella. Marinella.JPG Drack mig full på det i tonåren och har inte ens kunnat luktat på Marinella sedan dess. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Drack mig full på det i tonåren och har inte ens kunnat luktat på Marinella sedan dess. Har precis fått smak på det men har aldrig provat det förut utan bara hört om dess rykte. Passar en finsmakare som mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Lite dryck så här på en lördagkväll Till middagen på lokal tog jag en öl och frugan en cider Efter maten tog vi en Kaffe D.O.M och en White Russian Nu är jag hemma och tog fram lilla flaskan från apoteksskåpet, vi får väl se hur mycket det är kvar innan kvällen är slut Trevlig lördag till er alla !! Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 En bira och en mycket god snaps. En ny från OP blank ekologisk och mycket god. Serverad sval ej iskall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Nu dricker jag något rödtjut som det står 80 på. Den är väl kanske 80 år gammal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Augusti 24, 2014 Dela Inlagd Augusti 24, 2014 Funderar på om det här gäller mig eller alla andra ? Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 Nu är det slut på semestern och det här inhandlades denna gång, 86chf lite besviken blev jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 Nu är det slut på semestern och det här inhandlades denna gång, 86chf lite besviken blev jag. då tycker ju jag att denna är mycket mera prisvärd, rent av fantastiskt välsmakande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 Nu är det slut på semestern och det här inhandlades denna gång, 86chf lite besviken blev jag. Själv så får man väl sätta på sig , Dollarstores romessens och innehåll från fem liters dunk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2014 Dela Inlagd Augusti 25, 2014 Själv så får man väl sätta på sig , Dollarstores romessens och innehåll från fem liters dunk gävle har väl alltid varit känd för bra hembränt, så det ordnar sig nog! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 då tycker ju jag att denna är mycket mera prisvärd, rent av fantastiskt välsmakande! Att jag blev lite besviken var väl mera för att jag hade förväntat mig mera av mitt köp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StigH Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 Drack just ett glas vatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 En godnattpilsner från Mariestads Old Ox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Har fått ett dilemma! Undrar vad jag ska göra nu Ett mycket svårt val!!! Vilken ska jag välja Denna flaska Eller någon av dessa Ja, inte till mig själv! Utan jag tänkte ställa fram till Bihanget då han kommer hem från jobbet och ska vara ledig de närmaste nätterna! Men lova att inte skvallra till honom, ska vara en överraskning!!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Har fått ett dilemma! Undrar vad jag ska göra nu Ett mycket svårt val!!! Vilken ska jag välja Denna flaska Nattuggla 028.JPG Eller någon av dessa Nattuggla 002.JPG Ja, inte till mig själv! Utan jag tänkte ställa fram till Bihanget då han kommer hem från jobbet och ska vara ledig de närmaste nätterna! Men lova att inte skvallra till honom, ska vara en överraskning!!! Jag föreslår denna dryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 filmjolk-3--1l-arla-1578909153.jpgfilmjolk-3--1l-arla-1578909153.jpg Jag föreslår denna dryck. Är det vad du dricker på fredagskväll För tisdagsmorgon är vår "fredagskväll" då vi jobbar helger och är ledig de flesta vardagar. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Har fått ett dilemma! Undrar vad jag ska göra nu Ett mycket svårt val!!! Vilken ska jag välja Denna flaska Nattuggla 028.JPG Eller någon av dessa Nattuggla 002.JPG Ja, inte till mig själv! Utan jag tänkte ställa fram till Bihanget då han kommer hem från jobbet och ska vara ledig de närmaste nätterna! Men lova att inte skvallra till honom, ska vara en överraskning!!! Blev att testa den här istället! (lånad bild) En gamling (25-åring) som smakar pest och pina! Inget någon av oss kommer att köpa!!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Blev att testa den här istället! Benriach.png (lånad bild) En gamling (25-åring) som smakar pest och pina! Inget någon av oss kommer att köpa!!! Tar istället fram denna (från vårt "gömda" förråd av drycker") (lånad bild) Klart godkänd, men inte en av mina favoriter. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Jag har ännu inte druckit nån godare whisky än Glenmorangi. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Jag har ännu inte druckit nån godare whisky än Glenmorangi. Den blev det fast bara en 10-åring Nästan rena rama barnarovet Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Kaffe i koppen så man blir klar i knoppen Gevalia förstås /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Jag har ännu inte druckit nån godare whisky än Glenmorangi. Smakade den bra som du "köpte" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu