Robbanthai Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 En kall. Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Gott med lite mat mellan drickat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Lite god whisky att njuta av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 (ändrad) Tyvärr kom jag inte av riggen i torsdag utan var tvungen att svinga över till nattskift och åka hem idag. Detta gav ju en anledning till lördagskväll i Stavanger, Cardinal med sina hundratals ölsorter är en bra start. Ändrades Augusti 9, 2014 av Seaserpent I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 En salig blandning, ska försöka att rensa det mesta av lagret idag innan Thailandsresan nästa vecka.. Har visst en skvätt Vodka kvar inne i hyresvärdens kylskåp som jag inte orkade att hämta och fota, snodd bild. Så senare framåt dagen kommer det kanske fler ogenomtänkta inlägg BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 En salig blandning, ska försöka att rensa det mesta av lagret idag innan Thailandsresan nästa vecka.. 001.JPG Har visst en skvätt Vodka kvar inne i hyresvärdens kylskåp som jag inte orkade att hämta och fota, snodd bild. boris_jelzin_bib_box.jpg Så senare framåt dagen kommer det kanske fler ogenomtänkta inlägg Hoppas du njuter även om jag inte anser att du värd det just nu. Tjurskalle. Det var trevligt att träffa dig. Verkligen. Men detta ligger under din värdighet. Tycker jag. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Hoppas du njuter även om jag inte anser att du värd det just nu. Tjurskalle. Det var trevligt att träffa dig. Verkligen.Men detta ligger under din värdighet. Tycker jag. Att dricka alkohol. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Att dricka alkohol. Nä, att inte gilla tjurfäktningar. Gör dig inte dummare än du just nu gör dig. Du vet exakt vad jag menar. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Nä, att inte gilla tjurfäktningar. Gör dig inte dummare än du just nu gör dig. Du vet exakt vad jag menar. Jag tror att jag vet vad du menar men vad har det med mitt alkoholintag att göra, det är väl bättre att du citerar mina inlägg i den andra tråden som jag tror du menar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Jag tror att jag vet vad du menar men vad har det med mitt alkoholintag att göra, det är väl bättre att du citerar mina inlägg i den andra tråden som jag tror du menar. Tråden handlar väl om dryckesintag och du nämner alko. Relevant? Ja! Vill inte tramsa sönder en annan tråd som inte har den relevansen. Finns inget i den tråden som primärt handlar om det utan det var du som startade den "häxjakten". Frågor? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Svalkande i värmen och bra sting i den Alkoholfri? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Tråden handlar väl om dryckesintag och du nämner alko. Relevant? Ja! Vill inte tramsa sönder en annan tråd som inte har den relevansen. Finns inget i den tråden som primärt handlar om det utan det var du som startade den "häxjakten". Frågor? Vet inte om jag startade någon häxjakt utan det var väl mer fakta. Ni är ju ett gott gäng goa gubbar som det brukar att talas om när de är från Göteborg och jag förstår ju inte varför ni inte har försökt att tala er kompis till rätta angående hans alkohol problem men ni kanske tycker det är kul att ta en stänkare tillsammans med honom och förtränga problemen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Kvällen är räddad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 en tjeckisk törstsläckare.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Drack precis upp det sista i Baileys-flaskan och satt och tänkte på Sam Sip Sam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Drack precis upp det sista i Baileys-flaskan och satt och tänkte på Sam Sip Sam. drick nåt mer så du slipper mardrömmar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Drack precis upp det sista i Baileys-flaskan och satt och tänkte på Sam Sip Sam. Ha ha ja det var ett tag sedan ,dags för en ny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 En sommarlätt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Brooklyn east india pale ale "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Kvällen är räddad. Drick inte alla på en gång, 2 -3 stycken per kväll sen kan du dricka åbro orginal eller grolsch om du är mer törstig" Ta det lungt , har whiskeyn klarat sig 16 år kan du nog dricka den när du kommer hem från Thailand den blir inte dålig. jag skulle inte blanda något på bilden förutom vodkan och starkvinet och det är vodkan och starkvinte som håller sig sämst om du skall tömma förrådet innan resan, så koncentrera dig på det. ha de. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Ha ha ja det var ett tag sedan ,dags för en ny Laddar och tar med turkisk till vinterns turné Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Tja konjak i senator loungen less och på väg åt fel håll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Drack precis upp det sista i Baileys-flaskan och satt och tänkte på Sam Sip Sam. En sak är då helt klar, Starkare dryck än så ska då till för att jag ska kliva ur garderoben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 En sak är då helt klar, Starkare dryck än så ska då till för att jag ska kliva ur garderoben Det var mkt starkare drycker inblandade innan och även efter när vi kom ut på byn ,det var väl det sista som fanns kvar innan utgång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Det var mkt starkare drycker inblandade innan och även efter när vi kom ut på byn ,det var väl det sista som fanns kvar innan utgång Grädde kan man väl grunda med om man nu skall försöka supa en finne eller en ryss under bordet, men annars så är Baileys nåt för damer tycker jag... Och det verkade dom åxå tycka för nåt år sen när jag lämnade en flaska på mitt 40-års kalas en liten stund obevakad. Men fnittrigt blev det. Idag har jag inhandlat och avslutat en tetra juice (inte nån druv/nektar/citrus tjafs, vanlig juice), skörbjugg vill jag ju inte ha. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu