Benriach Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 En Aussie-tiger... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Kaffe, efter en törstsläckande liten skål fil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Nu är dagens skruvande och bilkörande slut så man får slå sig tillro med en "Premium bitter, copper ale"! Behaglig smak, men flera E-koder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 En kopp te på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Sang som Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 En kopp te på jobbet. Va sent du jobbar, en helg dessutom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Va sent du jobbar, en helg dessutom! Natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Söndag frukost Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 3, 2014 Dela Inlagd Augusti 3, 2014 Fyra nätter på jobbet kräver en god veteöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 3, 2014 Dela Inlagd Augusti 3, 2014 En favorit i repris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 En erdinger på kvällskvisten fick det bli på pensionärskyvösen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 "Leo" Thailands bästa öl kanske. Har försökt mig på teorin om 1 miljard kineser kan inte ha fel, "Ris är gott" Har provat den teorin här på MPR också. Inte 1 miljard dock, men en stor procent av dom aktiva skribenterna på forumet. "Chang är gott"...Måste vara nåt fel på mig, men jag kan inte få det till min favvo dryck även fast jag har gjort mina försök. Du dricker bara deras senaste blask på 6.0%... Du kan därmed inte lära dig varför en sann changexpert älskade Chang... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Augusti 5, 2014 Dela Inlagd Augusti 5, 2014 Aldrig mera Changblask, numera Cheers Xtra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 6, 2014 Dela Inlagd Augusti 6, 2014 Bacardi limon Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 6, 2014 Dela Inlagd Augusti 6, 2014 Glömde bilden men här kommer den Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Augusti 6, 2014 Dela Inlagd Augusti 6, 2014 INTE nu Men imorse strax efter 04,30 Ledig 2 nätter Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 7, 2014 Dela Inlagd Augusti 7, 2014 nybryggt kaffe innan slaveriet börjar:rolleyes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Augusti 7, 2014 Dela Inlagd Augusti 7, 2014 En lokal pilsner medans åskan mullrar o lyssnar på regnet Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 7, 2014 Dela Inlagd Augusti 7, 2014 En tjutare i drickglas!slurp! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Det enda som jag saknar på semestern är fredagskänslan. Att under veckan se fram mot en kall bira och en stänkare och hur man känner att de tar fart från tårna. Nu är den här igen, skål kosmonauter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Fredag hela veckan i LOS ju ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Fredag hela veckan i LOS ju ! Ja då är det synd att klaga men saknar du inte fredagens första? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 En törstsläckare för två timmar sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Det gav mersmak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 8, 2014 Dela Inlagd Augusti 8, 2014 Så en törstsläckare till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu