Wangthong Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 First middagsdrickat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knassen Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 En källarsval Sofiero, det näst bästa efter Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 Jag gillar Chang som bara den men den är en luring för mig som diabetiker,gjord på ris(inte bra)sockrad oxå(inte bra)får nog försöka gilla Leo hädanefter Tack för tipset, då blir det väl att byta märke. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 (ändrad) Man ska nog helst undvika öl helt om man har diabetes ( jo det är jäkligt svårt ) eftersom öl innehåller mycket kalorier. Däremot en virre rent eller med en isbit sänker blodsockernivån. Fritz.. Men då hittar jag ju inte hem... Ändrades Juli 30, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 http://tv.aftonblade...article47279.ab Tänk att man alltid ska ha så jäkla rätt, ``Sofiero - KRÄKIG´´... Hahha Äh det som publiceras i Pravda ska man inte ta på så stort allvar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 http://tv.aftonblade...article47279.ab Tänk att man alltid ska ha så jäkla rätt, ``Sofiero - KRÄKIG´´... Hahha Finns väl inte minsta lilla tillstymmelse till profersionell bedömning där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 Testar en wirre mot förkylningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 (ändrad) En kvällsöl. Man har väl tittat på kvalitetsrapporten från Aftonbladet. Ändrades Juli 30, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 I värmen behövs veteöl, 6 om dagen enligt socialstyrelsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 En god öl till tårtan är ett måste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 I värmen behövs veteöl, 6 om dagen enligt socialstyrelsen.ImageUploadedByMaipenrai1406815756.240400.jpg Jag tror att du missuppfattade, det ska vara sex varje dag och så mycket weissen du orkar dricka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knassen Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 Kosken o ramlösa, det är bra skit det!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 (ändrad) Äh det som publiceras i Pravda ska man inte ta på så stort allvar Nja, det var ju Ölmästaren på Absolut eller Akurat ?? (tror jag) som bedömde inte A-bladet. Men vad vet jag, han kanske inte gillar trolldryck han heller Ändrades Juli 31, 2014 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Nja, det var ju Ölmästaren på Absolut eller Akurat ?? (tror jag) som bedömde inte A-bladet. Men vad vet jag, han kanske inte gillar trolldryck han heller Nä du vet inte mycket hi hi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Precis tömt en flaska rosé i brist på annat. Får rulla in på bolaget när min dryckesbroder anländer från Sundsvall. Just nu lyssnar jag på vår goe Ragson. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Som den stekarwannabe man är tar man lite fanta-rosé. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Fanta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Fick köpa gin idag och provsmakar den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Vad blandar ni gin med för att få den godaste groggen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 En sierra nevada ale fick bli innan man ska hjälpa till med maten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 (ändrad) Vad blandar ni gin med för att få den godaste groggen? Soda och klämmer i lite citron om jag har. Cola blir bara fel. http://www.creativeroots.org/wp-content/uploads/2009/08/singha_soda_water2.jpg Men det var ofta slut på soda-water på Big C när jag var nere sist. Jag kanske tömde lagret, men det tror jag inte. Är ganska måttligt av mig. Ändrades Augusti 1, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Vad blandar ni gin med för att få den godaste groggen? Schweppes Tonic water m lite citron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Sen kväll kom hem från chopingturen kl. 22 då var man värd en god Amarillo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 (ändrad) Hittade en öl från ett bryggeri som måste ha en thailändare i ansvarsställning. BELHAVEN Brewery sug på den! Hur många har inte varit i Thailand och beställt en xxxx beer och fått bekräftat "one xxx bel, sir". En god "TWISTED THISTLE IPA" fick bli fortsättning på ölsmakandet. Ändrades Augusti 1, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 En riktig goding till sist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu