kitungmakmak Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Tack för tipset. Brutalt god, hade suttit som en smäck med en skvätt vodka av valfri storlek. Tja, inte för att det var därför jag köpte den (är nyfiken så jag måste testa). Men väl bekomme. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 (ändrad) Ett sista hemkok för kvällen HB Wiskey å Cola ingen bild då Bat mot /enis Ändrades Juli 25, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Finns ju detta som är snäppet bättre är hembryggd Gin Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Tar en öl me apan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 En öl... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 En sommarlätt efter badet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Norrlands, brukar väl ej vara det jag väljer i första hand, men denna gång smakade den underbart... 99:- för en platta på Tallink, kan det bli mycket godare..? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Norrlands, brukar väl ej vara det jag väljer i första hand, men denna gång smakade den underbart... 99:- för en platta på Tallink, kan det bli mycket godare..? 1.JPG Mvh. borje222 Jo då, vill minnas att jag gav under 70 SEK för en platta såna här på pråmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Jo då, vill minnas att jag gav under 70 SEK för en platta såna här på pråmen. ImageUploadedByMaipenrai1406389692.934040.jpg Jo,jo...hoppas du är nöjd nu...med vetskapen om att du dricker "godare" öl, och förmodligen gett mig sömnproblem i natt... Nä, jag är inte snål, bara lite försiktig... Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Jo,jo...hoppas du är nöjd nu...med vetskapen om att du dricker "godare" öl, och förmodligen gett mig sömnproblem i natt... Nä, jag är inte snål, bara lite försiktig... Mvh.borje222 Ha ha, det var inte alls meningen. Drick några extra så sover du gott i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Norrlands, brukar väl ej vara det jag väljer i första hand, men denna gång smakade den underbart... 99:- för en platta på Tallink, kan det bli mycket godare..? 1.JPG Mvh. borje222 Åfan, finns dom i barnportioner åxå Gott, vilket som. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Bira och Branca Mente. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Jo då, vill minnas att jag gav under 70 SEK för en platta såna här på pråmen. ImageUploadedByMaipenrai1406389692.934040.jpg om Börje skall räkna in bensinkostnaden fram och tillbaka till pråmen... så blir TalliinkNorrlands bra mycket billigare /eNis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 om Börje skall räkna in bensinkostnaden fram och tillbaka till pråmen... så blir TalliinkNorrlands bra mycket billigare /eNis Det beror ju på hur mycket man köper. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Funkar det på läsk så borde det funka på öl! http://nyheter24.se/nyheter/goda-nyheter/773716-sa-blir-din-lask-iskall-pa-tva-minuter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 (ändrad) En öl... Vilka former, snyggt glas! Ändrades Juli 27, 2014 av SanMakha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Det VRÄKER ner regn och åskan hammrar som bara fan. Dricker rödvin och smaskar korv med chili och vitlök. Tanten är på jobbet. Kort sagt en lugn och fridfull dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Massor av kallt vatten i värmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Varvar Espresso och vatten i åskregnvädret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 "Leo" Thailands bästa öl kanske. Har försökt mig på teorin om 1 miljard kineser kan inte ha fel, "Ris är gott" Har provat den teorin här på MPR också. Inte 1 miljard dock, men en stor procent av dom aktiva skribenterna på forumet. "Chang är gott"...Måste vara nåt fel på mig, men jag kan inte få det till min favvo dryck även fast jag har gjort mina försök. Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 "Leo" Thailands bästa öl kanske. Har försökt mig på teorin om 1 miljard kineser kan inte ha fel, "Ris är gott" Har provat den teorin här på MPR också. Inte 1 miljard dock, men en stor procent av dom aktiva skribenterna på forumet. "Chang är gott"...Måste vara nåt fel på mig, men jag kan inte få det till min favvo dryck även fast jag har gjort mina försök. Helt riktigt changpisset gjort på ris smakar inte öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Helt riktigt changpisset gjort på ris smakar inte öl Chang ä chitgoitt, häääl upp Hick en chang i ett glas med is och du har en schang med good taste, Hick! Inget annat i vår by. Fast, det förstås, LEO är nog bättre för en skit som mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Som surjämte tar man gärna en fin öl från Jämtlands bryggeri. Riktigt bra öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 Här går det undan! Mera Jämtöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 27, 2014 Dela Inlagd Juli 27, 2014 En del skulle ju ha vin så man offrar väl sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu