Oregistrerad Inlagd Juli 22, 2014 Dela Inlagd Juli 22, 2014 Någon ekologisk dunk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 22, 2014 Dela Inlagd Juli 22, 2014 Idag har jag mekat med bilen och druckit mängder med vatten. Nu fungerar bilen igen så det firar vi med hur det varit idag. Men det är ett gott HELL! Det är beskrivningen på hur du kommer att må imorgon om du dricker för många. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2014 Dela Inlagd Juli 22, 2014 Risingsbo 3,5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Lättöl... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Ja vad säger man, nöden har ingen lag idag skyller jag på vätskebrist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Äntligen, guds gåva till folket, så jävla gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Detta är inget för veklingar, en stor skvätt rom och två delar espresso. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Fulöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 FulölEn och annan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BIGBOSS Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Rom o Cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 (ändrad) Rom o Cola Jag är en "liten" chaffis, som får så dåligt med mat, för dom jag bor hos, ja, dom jag bor hos, dom är så snåla! Dom ger mej oskalad potatis varenda da', men de' vill jag inte ha, nej, jag vill, hellre, ja, mycket hellre, ha rom och cola. Ändrades Juli 23, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 En stor virre med cola som avslutning, kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Jag är en "liten" chaffis, som får så dåligt med mat, för dom jag bor hos, ja, dom jag bor hos, dom är så snåla! Dom ger mej oskalad potatis varenda da', men de' vill jag inte ha, nej, jag vill, hellre, ja, mycket hellre, ha rom och cola. Snåla är dom inte här finns mat brännvin och öl i överflöd ,så jag har det hur jävla bra som helst he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Jag är en "liten" chaffis, som får så dåligt med mat, för dom jag bor hos, ja, dom jag bor hos, dom är så snåla! Dom ger mej oskalad potatis varenda da', men de' vill jag inte ha, nej, jag vill, hellre, ja, mycket hellre, ha rom och cola. Haha 55555 Nu blir det en kall pilsner o bourbon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Glömde bifoga drickat, i vad åt du idag tråden. Detta är gott i värmen. Ha det alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2014 Dela Inlagd Juli 24, 2014 WP_20140723_22_01_04_Pro.jpg Inte fan är det en wirre. Och är det de så lär det bli fart på forumet. Äppel juice? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 24, 2014 Dela Inlagd Juli 24, 2014 Världens bästa dryck, Coke Zero, tar paus ikväll, men lär behövas i morgon, då det är världens bästa bakfylledricka. Nu är det bärs iaf, skål på er manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 24, 2014 Dela Inlagd Juli 24, 2014 Vatten, mängder med vatten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juli 24, 2014 Dela Inlagd Juli 24, 2014 Och inte blir man uppkäftigare av det heller. Jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 24, 2014 Dela Inlagd Juli 24, 2014 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 24, 2014 Dela Inlagd Juli 24, 2014 Busgrogg med energidryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juli 24, 2014 Dela Inlagd Juli 24, 2014 Fint italienskt vin. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 24, 2014 Dela Inlagd Juli 24, 2014 Fulöl Typ Heineken menar du?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu