Fritz Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Gjort nästan tvärtom, flyttat hem från Avenyn, ja du fattar... Skål din lappjävel Ser ut som Hotell Vännäs. Jag satt i soffan i bakgrunden och pimplade några öl söndag em medans frugan sprang runt på marknaden. Vid bordet intill var det full fart på grabbarna, kanske du var med i det gänget ? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Avnjuter en English IPA på 7,4% som är ett samarbete mellan ST Eriks och Thornbridge bryggerier. Efter några sippar tycker jag den är bra. Lite ovan ibörjan då den är gjord på Kornmalt och havre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Sigtuna organic ale följt av en Oppigårds indian tribute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Dom ligger på 6.0 idag. Där ser man vad lite man kan om viktiga saker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 (ändrad) Där ser man vad lite man kan om viktiga saker Ett stekartecken är ju att man inte har någon aning om vad en Chang innehåller. Man håller sig till ädla drycker och på dessa har man koll. Ändrades Juli 16, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Dags för en kvällsöl. De får bli en premium lager till att börja med. Jämtlands bryggeri, Bärnsten i brist på Hell, båda två riktigt goda för att vara lager. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 (ändrad) Börjar vara dags för en middagsöl. Luktar gott från köket. Bäst att förbereda sig med en öl. Matlukten gjorde att det får bli en Schneider veteöl, TAP4. Ändrades Juli 16, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 En riktigt god folkis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Tar en Heineken i väntan på att dra till flygplatsen för hemfärd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Ett stekartecken är ju att man inte har någon aning om vad en Chang innehåller. Man håller sig till ädla drycker och på dessa har man koll. Såg faktiskt att det var nån på MPR som skrev detta. Och när jag nere i vintras så fick jag det även bekräftat. Men och andra sidan så är jag ju ingen wannabe-stekare heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Såg faktiskt att det var nån på MPR som skrev detta. Och när jag nere i vintras så fick jag det även bekräftat. Men och andra sidan så är jag ju ingen wannabe-stekare heller. Samma här faktiskt. Klagomålen var rätt högljudda om jag inte missminner mig. Sedan måste jag erkänna att jag köpte ett par flaskor på semestern. Men mest för att verifiera att det endast var 6% och dessa skänktes givetvis till folk utan både monetära medel och förstånd. Själv drack jag Cristal till frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Samma här faktiskt. Klagomålen var rätt högljudda om jag inte missminner mig. Sedan måste jag erkänna att jag köpte ett par flaskor på semestern. Men mest för att verifiera att det endast var 6% och dessa skänktes givetvis till folk utan både monetära medel och förstånd. Själv drack jag Cristal till frukost. Cristal? Är väl nästan uteslutande katoyer som dricker det? Men det är väl det som skiljer männen från brudarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Cristal? Är väl nästan uteslutande katoyer som dricker det? Men det är väl det som skiljer männen från brudarna. Ah, du sitter och tar dig en trosfylla på onsdags kväll, ser jag. En Cristal och två rohypnol är en bra frukost för alla. Men vad är det som skiljer katoyer från män....eller brudar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Men vad är det som skiljer katoyer från män.eller brudar? Ställ dig framför spegeln så ser du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Ser ut som Hotell Vännäs. Jag satt i soffan i bakgrunden och pimplade några öl söndag em medans frugan sprang runt på marknaden. Vid bordet intill var det full fart på grabbarna, kanske du var med i det gänget ? Fritz.. Va.Nu måste du ge dig till känna.Visst fan var det Hotell Vännäs. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Ställ dig framför spegeln så ser du. Dagens bästa. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Whisky (för god för att kolsyra) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Va.Nu måste du ge dig till känna.Visst fan var det Hotell Vännäs. Vi tillbringade våran första vecka i Sverige hos en kompis i en liten håla ett par mil utanför Vännäs. I söndags var vi på marknaden i Vännäs innan vi åkte vidare med Norrtåg ( läs buss ) mot mina hemtrakter senare på kvällen. Mer avancerat än så var det inte. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Vi tillbringade våran första vecka i Sverige hos en kompis i en liten håla ett par mil utanför Vännäs. I söndags var vi på marknaden i Vännäs innan vi åkte vidare med Norrtåg ( läs buss ) mot mina hemtrakter senare på kvällen. Mer avancerat än så var det inte. Fritz.. Fan.Vi hade ju kunnat klämma en bira i hop.Det hade varit trevligt forumkamrat som du är.. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Är tydligen ölets dag idag så man får väl offra sig lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 17, 2014 Dela Inlagd Juli 17, 2014 Ikväll har jag fått tag på goda Amarillo! Tilltugg saikock och pikinoo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 17, 2014 Dela Inlagd Juli 17, 2014 (ändrad) En till. Slut på tilltugg. Enda felet på Amarillo är att de inte räcker längre. Ändrades Juli 17, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juli 18, 2014 Dela Inlagd Juli 18, 2014 Hittade denna Ihop med detta Så blev man en RIKTIG JODDLARE Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 18, 2014 Dela Inlagd Juli 18, 2014 Mjukstartar med en favorit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 18, 2014 Dela Inlagd Juli 18, 2014 Testar en ny rököl. Helt OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu