M33 Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 En Leo, verkligen värd denna efter en semesterdag fylld med slit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Öl.Har förflyttat mitt feta öl arsle till lokala hotellets uteservering.Tjåckdi som Wuttan säger. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Öl.Har förflyttat mitt feta öl arsle till lokala hotellets uteservering.Tjåckdi som Wuttan säger. Gjort nästan tvärtom, flyttat hem från Avenyn, ja du fattar... Skål din lappjävel manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Sofiero får väl ta en cykeltur ner på byn å titta på eländet dansbandsveckan mycket folk ivartfall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Nero har du hittat den i Pattis? Tyvärr inte. Jag ljög lite där. Köpt och uppdruken i usa för flera månader sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 ett glas matlagningsvin.....fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Dricka för Norrlänningar. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Dricka för Norrlänningar. Nej du, bara skryt från Vännäs, alldeles för dyrt för en riktig Norrlänning och helt onödigt. Lokalproducerat ska det vara i dunk. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 En Kvarglömd LEO "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Longero var det ett tag sen man hörde nån kalla det, det var tider det när finska krogar av tvivelaktig karaktär frekventerades och koff eller karhu köptes in som förtäring inför transporten dit. En makkaraherku eller lite nakkia med åbo senap (tuleva) tröstade en på vägen hem. Mmmmm. Nostalgiinlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Nej du, bara skryt från Vännäs, alldeles för dyrt för en riktig Norrlänning och helt onödigt. Lokalproducerat ska det vara i dunk. Det var väl själva fan vad kaxig du har blivit. Har min herre druckit rusdrycker månne?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Ja.Lokalproducerat är bäst Leifen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Mmmmm. Nostalgiinlägg Skål på dig din tramsgubbe.Snart är man i Korat.Ps.Lägg in nåra tramstrådar.Du har ju tid då du arbetar verkar det som. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Har min herre druckit rusdrycker månne?? Kanske bara romska drycker? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Kanske bara romska drycker? Så kan det va. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Longero var det ett tag sen man hörde nån kalla det, det var tider det när finska krogar av tvivelaktig karaktär frekventerades och koff eller karhu köptes in som förtäring inför transporten dit. En makkaraherku eller lite nakkia med åbo senap (tuleva) tröstade en på vägen hem. Tror jag ska ta och köpa en platta, blev ju sugen igen.Dom bästa tycker jag var hartwalls original i glasflaskor. Förr började man med lite starkare varor för att mot slutet gå över till Lonkero.Då blev man inte för rolig utan höll mig rätt pigg framåt småtimmarna tom. Enda nackdelen med dom är ju att det blir den där blykepsen dan efter. https://www.flashback.org/t2196078 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Tror jag ska ta och köpa en platta, blev ju sugen igen.Dom bästa tycker jag var hartwalls original i glasflaskor. Förr började man med lite starkare varor för att mot slutet gå över till Lonkero.Då blev man inte för rolig utan höll mig rätt pigg framåt småtimmarna tom. Enda nackdelen med dom är ju att det blir den där blykepsen dan efter. https://www.flashback.org/t2196078 Den är ju ofarlig om man jämför med salmiakken kosso. Närmaste man kan komma i Sverige är turkisk peppar i vodka, men det är bara nära.. den Finska varianten är bättre. Har för mig att etiketten sitter uppochner så man ska kunna läsa den medans man halsar, men det var länge sen jag besökte vårt kära grannland. 2liters omenaviina (här är ju stavningen högst osäker) var ju ljusår före våra bag in box. Äppelvin som smakade... tja, det var inte nån som funderade på vad det smakade. 12% var det om jag inte kommer ihåg fel. Men lonkero och golden cider (starkcider, perfekt till damerna i sällskapet) var ju ett måste i bagaget när man for till nån festplats. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 14, 2014 Dela Inlagd Juli 14, 2014 Den är ju ofarlig om man jämför med salmiakken kosso. Närmaste man kan komma i Sverige är turkisk peppar i vodka, men det är bara nära.. den Finska varianten är bättre. Har för mig att etiketten sitter uppochner så man ska kunna läsa den medans man halsar, men det var länge sen jag besökte vårt kära grannland. 2liters omenaviina (här är ju stavningen högst osäker) var ju ljusår före våra bag in box. Äppelvin som smakade... tja, det var inte nån som funderade på vad det smakade. 12% var det om jag inte kommer ihåg fel. Men lonkero och golden cider (starkcider, perfekt till damerna i sällskapet) var ju ett måste i bagaget när man for till nån festplats. Jag bor i Helsingfors så för mig är det enkelt att inhandla dom här ädla dryckerna Om man är en Cheap-Charlie så kan man ta en kort tur till Tallinn så kostar en platta lonkero under 200 kr På Lidl här så finns det salmiakextrakt som är ok och blanda med vodka och den slinker ner som en snorlobba. Senast hade jag slut på vissa drycker som jag tycker om, så jag drack helt enkelt Cordon Bleu med pepsi istället, heh heh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Fan Glimten, bara ståndsmässigt idag Ha en grym resa! Tack gubben resan har böejat jäjligt.bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Drämmer till med en Prippens i östegnet. Tur att balkongen är inglasad. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Preecha Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Snubbla på en chanka 6.4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Snubbla på en chanka 6.4 Är inte det standard i LOS? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Är inte det standard i LOS? Dom ligger på 6.0 idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 La Trappe har släppt en organisk ofiltrerad Trappist som heter Puur. Riktigt god, bara 4,7% men trevlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Det blev en Leffe på Darkside Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu