soiwalker Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Val framme i Pattaya fanns det ingen ol i kylen sa det fick bli 2 overblivna Spy Classic (sliskigt sott) Nu har det ordnat till sig och kylen ar full med Singha samt en i handen. Soiwalker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Arboga 10,2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Val framme i Pattaya fanns det ingen ol i kylen sa det fick bli 2 overblivna Spy Classic (sliskigt sott) Nu har det ordnat till sig och kylen ar full med Singha samt en i handen. Stackare... Bia Sing... Huga. Men din placering e jag avis på... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Dricker Tuborg 5.3,ska snart på fest med jobbarkompisar. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Singha & whiskey i executive loungen på Nailert park, semestern över. 2 veckor gick fort. Svårt sur bara att ca 150 bilder från senaste dagarna försvann då kameran blev stulen. Bl.a. Massor av fräcka bilder från Vertigo. Även en iphone blev man av med med det köpte man en ny på paragon. Bilderna svider mest. Men att bli drogad av en katoey är också ett minne...även om jag inte minns något. HahaHA Skyll dig själv när du ger dig umgås med katoyer. Då får du ta en del förluster. OBS Inte förlusta dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 HahaHA Skyll dig själv när du ger dig umgås med katoyer. Då får du ta en del förluster. OBS Inte förlusta dig. Ta aldrig med dig annat än lite kontanter i fickorna när du ger dig ut på "äventyr" Teknikprylar, kameror, telefoner, kreditkort etc är ett no-no !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Jag har så sakteliga gått över från kaffet till Sofiero 7,5% Det smakar mumma det. Med några isbitar i så känner man sig som hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Ett par glas gott italienskt rött i ett kristallglas med god grillad kyckling och specialris i lergryta Mumma ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Pepsi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Coke Zero just nu, ev. några kalla öl sen (beslutsvånda nu...). manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Slut på riktigt kaffe så det fick bli en sockerbomb = thaikaffe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Går in på juicegroggen nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Hällde just upp en Grant´s med cola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Hällde just upp en Grant´s med cola Manligt manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Baren bjuder på en hel del starka drycker. Dom svaga (öl,cider,cola.) finns i kylen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Tidigare ikväll gottade jag mej med följande: Perlenbacher ful-öl (3,5), Koskenkorva vodka och Bagarns hemkörda. Till detta lite små-nagg: mini-salami, kryddstark saltgurka och små frikadellbiffar med sambal oelek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 (ändrad) Tjejen har däckat och sover sött, men själv har jag en och en halv STOR flaska Chang beer kvar, dessa avnjuter jag framför datorn och surfar mina favoritsidor efter en hård kväll ute på stan i Bangkok. Jag skulle benämna denna tid på dygnet som min alldelles speciella tid, när jag får andas ut och insupa och betrakta. Ändrades Maj 14, 2011 av Rob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Hakushu! mycket god, prisvärd japansk maltwhiskey. Nyintroducerad på bolaget, så passa på att köp nu, ni som gillar japansk whiskey. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 (ändrad) Singha & whiskey i executive loungen på Nailert park, semestern över. 2 veckor gick fort. Svårt sur bara att ca 150 bilder från senaste dagarna försvann då kameran blev stulen. Bl.a. Massor av fräcka bilder från Vertigo. Även en iphone blev man av med med det köpte man en ny på paragon. Bilderna svider mest. Men att bli drogad av en katoey är också ett minne...även om jag inte minns något. Surt att bli av med semesterbilderna digitalkameror är ju förhållandevis billiga i Sverige. Själv fick jag inbrott i min bungalow på Kho Samed medan jag var iväg och käkade på kvällen alla mina semesterbilder = Borta necessär med medicin borta och min mobilladdare =borta. jag hade min mobil med mig när jag gick och käkade. Har sluppit att bli drogad av nån thai tjej (varken med eller utan ***** ) Driker inte just nu men har för cirka en vecka sen sörplat i mig en flaska gott rött vin från Spanien ROMERAL 2001 från Rioja och tagit bild och allt för att lägga in i denna tråden men nog glömt bort det så då gör jag den nu . Kan rekommendera det vinet gott smakar lite halvsträvt och mycket ekfat (får inte till det där som vinprovarna smuttar och gurglar sig till). name='m9325' Tidigare ikväll gottade jag mej med följande: Perlenbacher ful-öl (3,5), Koskenkorva vodka och Bagarns hemkörda. Till detta lite små-nagg: mini-salami, kryddstark saltgurka och små frikadellbiffar med sambal oelek. Gottegris, sen är ju inte Perlenbacher fulöl utan gott för att vara folköl Ändrades Maj 15, 2011 av Chrille Columbus Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Ja I dag är man inte så tuff som igår. Ska upp vid 05,45 imorgon. Så idag blir det ett stort glas vatten med en Imovane 7,5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 BanFang.Du har ju sovmorron ...En annan ska ju upp 04.45... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Ja I dag är man inte så tuff som igår. Ska upp vid 05,45 imorgon. Så idag blir det ett stort glas vatten med en Imovane 7,5 Idag kan du va tuff, det är imorgon du inte är tuff... Själv är rödvinet slut och det får bli en Mariestad Oldox till slutet av hockeyn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 15, 2011 Dela Inlagd Maj 15, 2011 Idag kan du va tuff, det är imorgon du inte är tuff... Själv är rödvinet slut och det får bli en Mariestad Oldox till slutet av hockeyn. Hehe ja det har du rätt i. Jag börjar ett nytt projekt imorgon. Det kommer att bli slitsamt och mycket arbete. Jag kommer vara trött imorgon. Garanterat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 För möed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2011 Dela Inlagd Maj 18, 2011 Nu dricker vi ur glasen stolta stad, Fjollträsk e vackert juh.vart där den 4/5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu