Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

En sofiero tyvärr ingen bild

Tack...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

• Svar 41,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4275

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1954

förskräckligt vilken tid frugan tar på sig! :crazy:

Ahh... Finn fem rätt, nåja mittåt Snuset magrensarn å biran e klockrena. 

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Har fått en ny favorit, brukar alltid ha lite citronvatten i kylen, men kan bli lite enformigt ibland...

Tog ca. 10 st. mynta blad, och la i en tillbringare med vatten, silade ifrån efter ett par timmar...Ett "friskt" och gott vatten, i all enkelhet!

Mvh. borje222

Måste provas, brukar ha några skivor gurka.

Dela på andra sajter

Måste provas, brukar ha några skivor gurka.

Ja, här växer myntan värre än ogräset, så kan man finna fler användningsområden, och samtidigt minska sockerintaget, i form av saft och läsk är det ju bra... :thumbsup:

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Oppigård gör bra grejer.

Riktigt bra!

Roligt med alla nya öl som kommer. Många goda ale speciellt. 

Dela på andra sajter

Riktigt bra!

Roligt med alla nya öl som kommer. Många goda ale speciellt.

Ja verkligen. Drack en riktig höjdare idag som var speciellt framtagen till restaurang Akkurat i Stockholm. Minns inte vad den hette förstås men det finns ju så många goda öl nu så man hinner knappt smaka på alla, men jag försöker så gott jag kan.
Dela på andra sajter

Tallviking

Lite afternoon tea och lite "tillbehör" i Business-loungen på hotellet i Toronto

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Oppigård gör bra grejer.

Nja.. Jo jag viker mej för övermakten dom är säkert bra. Men inte i min mun, jag gratulerar er som gillar Ipa (( Indian Pale Ale) men dom e åthelvete för bäska för mej.)

För det kryllar ju i alla upptänkliga varianter nu ju...

Dela på andra sajter

Nja.. Jo jag viker mej för övermakten dom är säkert bra. Men inte i min mun, jag gratulerar er som gillar Ipa (( Indian Pale Ale) men dom e åthelvete för bäska för mej.)

För det kryllar ju i alla upptänkliga varianter nu ju...

Ja det kryllar av IPA och alla är inte bra. Men det finns ju hur mycket god öl som helst. På bolaget finns t.ex. 4 olika öl i en box med hofbreuöl som jag tycker är bra.

Dela på andra sajter

Mja, en kan undra vad det är som bra med en öl som man inte tycker är god.

Dela på andra sajter

Mja, en kan undra vad det är som bra med en öl som man inte tycker är god.

Om en jävla massa människor som man vet har god smak gillar nåt, och även om man inte gillar just den smaken själv så kan man ju dra slutsatsen att den smaken säkerligen är bra för den som uppskattar tex, bäska i öl.

Men det kommer du aldrig att förstå, möjligtvis dina barnbarn ja om den där olycksaliga inaveln avtar...

Dela på andra sajter

Om en jävla massa människor som man vet har god smak gillar nåt, och även om man inte gillar just den smaken själv så kan man ju dra slutsatsen att den smaken säkerligen är bra för den som uppskattar tex, bäska i öl.

Men det kommer du aldrig att förstå, möjligtvis dina barnbarn ja om den där olycksaliga inaveln avtar...

Din lilla matfjolla, människor med god smak, he he.

Det finns naturligvis ingen bra/fin öl/whiskey bara god och vad som uppfattas som god är ju väldigt individuellt.

Mupp!

Dela på andra sajter

Smakexperter finns det gott om men folk med smak lyser med sin frånvaro :haha:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...