svampen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Beskriv smaken plz. Finns den på Bolaget? Yes men Du deffar ju slå bort tanken och ta lite sallad!!!!!Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Där slog klockan Budvar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Same same a different day..Frugan tar en pepsi.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Same same a different day..Frugan tar en pepsi.. image.jpg Tycker det ser ut som att ölen står närmare frugan, du behöver inte skämmas över att du dricker pepsi på en lördag. Själv tar jag mig första prippen för att komma i rätt stämning till v 75 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Leotime Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Tycker det ser ut som att ölen står närmare frugan, du behöver inte skämmas över att du dricker pepsi på en lördag. Själv tar jag mig första prippen för att komma i rätt stämning till v 75 Skulle jag aldrig skämmas över, hade jag däremot fotat en "blå parkbänksfavorit " då hade jag nog blivit lite rosenkindad Lycka till på kusarna knasgubben,själv räknar jag med att senaste tidens missflyt fortsätter Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Skulle jag aldrig skämmas över, hade jag däremot fotat en "blå parkbänksfavorit " då hade jag nog blivit lite rosenkindad Lycka till på kusarna knasgubben,själv räknar jag med att senaste tidens missflyt fortsätter Parkbänksfavorit eller inte så är det enda av de billigare ölen som är drickbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 billigare ölen Där kom det Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Lite bubbelvatten... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Där kom det Ja och? Prioriterar att kunna åka till Thailand 3 gånger om året istället för att dricka dyr öl här hemma i tråk-Sverige bara för att tro att jag är häftig om jag dricker något som är dyrt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Internationell stenbordsdebatt i Hua Thale (Korat) varje lördag. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 En kall Leo till en massa sill, potatis, gräddfil, gräslök ägghalvor och svart kaviar Smakar smasken i denna värmen vi har. Idag var det 34 grader Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Ja och? Prioriterar att kunna åka till Thailand 3 gånger om året istället för att dricka dyr öl här hemma i tråk-Sverige bara för att tro att jag är häftig om jag dricker något som är dyrt Hahaha, var inte så jävla pms:ig nu knubbe. Förstår att du föredrar billigt iom att du ändå kommer gödsla rabatten med det om några timmar Det betet sväljer du varje gång, men vad sväljer du inte iofs . Ska bjuda dig på lite dyr kvalitetsöl nästa gång vi råkas Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Undra fan om inte städkärringen börja bli lite tipsy på sina dyra öl!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Undra fan om inte städkärringen börja bli lite tipsy på sina dyra öl!? Och nu kom tummen till röven fram med, undrade änna var du höll hus . Tog ovanligt lång tid innan alarmet gick hemma hos dig va? Låt nu mig och budget-bosse aka Isaak tjafsa ifred Skål på dig gubben/Hp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Och nu kom tummen till röven fram med, undrade änna var du höll hus . Tog ovanligt lång tid innan alarmet gick hemma hos dig va? Låt nu mig och budget-bosse aka Isaak tjafsa ifred Skål på dig gubben/Hp Du börjar bli för trött för lite hederligt tjafs gamle man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Jobba, jobba två helger i rad, så här är det lugna gatan nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Ett gäng pilsner efter att jobbat med Eas kök, snart trillar alla kottar med tillbehör in för gratis käk.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Två av mina favo öl just ny. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 En härlig Grappa till kommande fotbollen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 (ändrad) Enis .gottegris..en annan får nöja sig med Mariestads Old Ox..inte fel det heller Ändrades Juni 28, 2014 av thai412 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Tjecköl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Jag dricker vit chill out, vad Micke dricker vet i katten.. han kom ut ur köket och frågade efter ett centilitermått.. vem sjutton har sådana? Hittade till slut ett shotglas i plast med 2 respektive 4 cl markerade.... gin, citron, cointeau och Sweppes lemon... undrar om han måttade Schweppers också? asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Jag dricker vit chill out, vad Micke dricker vet i katten.. han kom ut ur köket och frågade efter ett centilitermått.. vem sjutton har sådana? Hittade till slut ett shotglas i plast med 2 respektive 4 cl markerade. gin, citron, cointeau och Sweppes lemon... undrar om han måttade Schweppers också? decilitermått duger bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu