m9325 Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Castello del Credos å Schweppes Russian Lelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Göteborgs kommunala dricksvatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Blev en cola på McDonalds, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Maipo. Rödtjut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Coopers original lager en vecka för tidigt UUUhhhhh!! Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Fordens 34:as motorolja Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 En burköl Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Detta pluss detta är en som man drack ofta som pinky i Spanien. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai p Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 en kopp kaffe har avnjutits av i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Fanta apelsin Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Utspedd vatten ? MVH Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Ardbeg Corryvreckan /Enis långsamma reprisen RRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Caol ila, scotch islay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 8, 2011 Dela Inlagd Maj 8, 2011 Castello del Credos å Schweppes Russian Lelle Vad hum-hum är Castello del Credos Bildbevis, tack Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Maj 8, 2011 Dela Inlagd Maj 8, 2011 Coopers original lager en vecka för tidigt UUUhhhhh!! aj aj du får vänta det tar eller brukar ta 10 14 dagar i jäshinken och därefter 3 veckor i flaskorna smakar ju skit om man dricker för tidigt. Men man blir ju nyfiken hur går det? får nog provsmaka lite Känner igen mig. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Brännvin on the rocks Med min just nyss inköpta FinePix HS20. Tack gintonicman för tipset. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Bra kombo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 (ändrad) Just nu en kopp Lyxkaffe. Det godaste lågpriskaffet enligt mitt tycke. Senare blir det nog några Bääärs. Och kanske några sarkastiska inlägg. Ändrades Maj 14, 2011 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Just nu en kopp Lyxkaffe. Det godaste lågpriskaffet enligt mitt tycke. Senare blir det nog några Bääärs. Och kanske några sarkastiska inlägg. Aj då. Håll i hatten MPR:are Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 En liten bild på det goda kaffet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solis Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 sarek 5.2% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Singha & whiskey i executive loungen på Nailert park, semestern över. 2 veckor gick fort. Svårt sur bara att ca 150 bilder från senaste dagarna försvann då kameran blev stulen. Bl.a. Massor av fräcka bilder från Vertigo. Även en iphone blev man av med med det köpte man en ny på paragon. Bilderna svider mest. Men att bli drogad av en katoey är också ett minne...även om jag inte minns något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 Billig Coca Cola kopia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Maj 14, 2011 Dela Inlagd Maj 14, 2011 En stor kall CHANG Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu