MickeN Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Det blev en 17 årig japanska som efter efterrätt, nu väntar jag in en svartsjuk thai som ska få nåt rent på sig efter att jag duschat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Här är hon japanskan, inte min favorit men får duga en freda kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Frugan inne på sin 6:e cider.. hon super gubben under bordet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Lite OT Nån som vet hur det blandas en mai tai. Recept på internet verkar väldigt olika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Lite OT Nån som vet hur det blandas en mai tai. Recept på internet verkar väldigt olika. kan be frugan om receptet. men hon sover nu... cidern gick hårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Mjölk! Meijl ljusblå vad nu den betyder, allt står ju på thai, den är god! Men jag har kokta ägg och bröd också, smaskens! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 skruvmejsel "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Lite OT Nån som vet hur det blandas en mai tai. Recept på internet verkar väldigt olika. Frugan har vaknat nu. 2 cl ljus Rom 2 cl mörk Rom 1 cl Cointreaue 2 cl Grenadine 2 cl apelsinjos 2cl annanasjos 2 cl pressad lime 2 cl sirap 3 isbitar Allt ner i en shaker och skaka tills isen smällt. Detta är frugans Maitai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Provande det en gång, dom tam i fan helt odrickbara enligt mig.. FF Håller me dig där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 After work Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Ska man ta en liten jävel eller en stor rackare? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Ska man ta en liten jävel eller en stor rackare? Jag föreslår en stoooor rackare. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Ska man ta en liten jävel eller en stor rackare? varannan stor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Ska man ta en liten jävel eller en stor rackare? 5.2??? Skärpning för fan! En liten snabelöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 5.2??? Skärpning för fan! En liten snabelöl. IMAG0140.jpg 5,3 nu, tål inte starkare... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 5,3 nu, tål inte starkare... Vem fan gör det. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Har börjat ett nytt liv.Dricker enbart läsk. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Kask uppdrucken nu dags för en skruvmejsel "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan.J Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Just nu dricker jag renat o zingo. Det smakar massa gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Just nu dricker jag renat o zingo. Det smakar massa gott. Låter som besök ifrån pistvakt det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Blir en hoegaarden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Det blev någon form av Ragnar. Får skylla på att det inte var jag som blandade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 En fin bira från Polen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Har börjat ett nytt liv.Dricker enbart läsk. Hur är smaken gentemot den supergoda Hartwalls long drink på 5%? Jag har nämligen aldrig provat den på 7%. Finns Hartwalls long drink att köpa på bolaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu