Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4275

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1954

Dricker lite kvalitetsöl...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Rätt ttåd nu!

Nu börjar det bli giftigt!

post-3210-1402145984,23_thumb.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

"Picknick " utanför lägenheten med familjen.

En Cobra sitter som en fläskläpp i solen.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

"Picknick " utanför lägenheten med familjen.

En Cobra sitter som en fläskläpp i solen.

attachicon.gifimage.jpg

Ser trevligt ut har Du Skepparkavajen på Dig Ullevi???????????????????

Skål & Trevig helg från Gnällis!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Spelar inte i samma division som Diplomatico men får duga åt en halvfinne.

post-3359-0-11125800-1402149552_thumb.jp

Dela på andra sajter

Ser trevligt ut har Du Skepparkavajen på Dig Ullevi? ???? ???? ???? ???? ???

Skål & Trevig helg från Gnällis!!

Näääääää, ingen jävla falsksjungande sjömansgaisare för min del :kort:  . Lär väl höra fanskapet ända hem om vinden vill mig illa.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Spelar inte i samma division som Diplomatico men får duga åt en halvfinne.

Köpte hem den, tycker den är åthelvete för söt.

Kanske som avec till kaffet??

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

Köpte hem den, tycker den är åthelvete för söt.kanske som avec till kaffet??

Diplomatico är ca 200 dyrare, för mig blir det en öl och en rom när jag tar då är det värt pengarna.

Dela på andra sajter

Nu kör vi stereo... Den röda hat jag inte best, men bara att svälja

post-3210-1402150862,87_thumb.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

För att jobba in en högoddsare i sista avdelningen på travet får det bli en sista Bowmore för dagen.

post-3359-0-57462700-1402152318_thumb.jp

Dela på andra sajter

yjybudyp.jpg

Kanske blir det åka av i natt.Nu har gumman gått in på Tequila.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Kanske blir det åka av i natt.Nu har gumman gått in på Tequila.

Fy h-e jag får hallucinationer av Tequila..

Bra eller dåligt? ja det vet du bäst... Åk på nu glidar'n

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Fy h-e jag får hallucinationer av Tequila..

Bra eller dåligt? ja det vet du bäst... Åk på nu glidar'n

Tackar allra ödmjukast.Bra eller dåligt...vet ej.Kanske Clirre kan svara på detta he he.

Dela på andra sajter

Tackar allra ödmjukast.Bra eller dåligt...vet ej.Kanske Clirre kan svara på detta he he.

Du får väl slänga en renfäll över ryggen på henne så du känner dig hemma , kanske ett par horn att hålla i med :spiteful:

Btw, det finns god tequila...den du har får jag ståpäls av, fyttihelvete :stink:

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

Du får väl slänga en renfäll över ryggen på henne så du känner dig hemma , kanske ett par horn att hålla i med :spiteful:

Btw, det finns god tequila...den du har får jag ståpäls av, fyttihelvete :stink:

:rotfl:  :rotfl: Hur i helvete visste du att jag brukar slänga en renfäll över henne ???  ???

Har jag surrat i fyllan över mina böjelser ???  ??? Kanske skulle man sluta dricka.Nu vet hela forat.Det är väl själva fan. :drunk:

Dela på andra sajter

:rotfl:  :rotfl: Hur i helvete visste du att jag brukar slänga en renfäll över henne ???  ???

Har jag surrat i fyllan över mina böjelser ???  ??? Kanske skulle man sluta dricka.Nu vet hela forat.Det är väl själva fan. :drunk:

Man känner sina renskötare, same same (tvetydigt haha)  fårfarmare..Tidelag is da shit :loc:  

Dela på andra sajter

Man känner sina renskötare, same same (tvetydigt haha)  fårfarmare..Tidelag is da shit :loc:  

Ha ha tidelag vad i friden ???  ??? Förresten vart är Hotell Örgryte ???  ??? Var det rakt fram ???

Dela på andra sajter

Ovanstående är nog fan det roligaste jag läst på detta forum... 

Tackar ödmjukast för garvet...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Ovanstående är nog fan det roligaste jag läst på detta forum... 

Tackar ödmjukast för garvet...

:thumbsup:  :thumbsup:

Dela på andra sajter

Ha ha tidelag vad i friden ???  ??? Förresten vart är Hotell Örgryte ???  ??? Var det rakt fram ???

Nä, höger efter kyrkan, sedan en u-sväng åt väster, tre steg år höger ett åt vänster...Höger vänster om och ett groddhopp+ ett brysselsteg och du är hemma :thumbsup:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...