Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Äntligen får man gå över till en hederlig gammal whisky. Chok Dee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 nu vet jag inte om jag är för gammal eller för ung men jag har svårt för sofiero.. Det har jag åxå, men det ger väl mest procent för pengarna... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 caipirinha ala fusk schweppes "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Ett glas Ramlösa och en Imovane Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Ett glas Ramlösa och en Imovane Ramlösa?!?! Akta så det inte börja köra i magen bara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Ett glas Ramlösa och en Imovane Godnatt! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 En Old Ox innan det e dags att knoppa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Ett glas Ramlösa och en Imovane Ahh, en finsmakare. Metallsmaken från imovanen framträder tydligare med ramlölsa citron, speciellt om du låter tabletten smälta i munnen. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Testar denna Och enda orsaken är väl att den kommer att utgå ifrån den lokala butikens sortiment NJAAAA ingen höjdare fast vissa här säger något annat Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 003.jpg Testar denna Och enda orsaken är väl att den kommer att utgå ifrån den lokala butikens sortiment NJAAAA ingen höjdare fast vissa här säger något annat den 12-åriga är godare enligt min smak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 (ändrad) nu vet jag inte om jag är för gammal eller för ung men jag har svårt för sofiero.. Har inget med åldern att göra utan smaken Sofiero har gett fulöl ett ansikte. Ändrades Juni 6, 2014 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Har inget med åldern att göra utan smaken Sofiero har gett fulöl ett ansikte. Skit samma, bara man blir fuller.... We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ahh, en finsmakare. Metallsmaken från imovanen framträder tydligare med ramlölsa citron, speciellt om du låter tabletten smälta i munnen. Jag gör som med allt drickbart..jag sveper Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ramlösa?!?! Akta så det inte börja köra i magen bara! Det vore en välsignelse..trög mage Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 GB trodde jag var glass men på Båtsholms pensionat får man den flytande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 GB trodde jag var glass men på Båtsholms pensionat får man den flytande. ImageUploadedByMaipenrai1402052934.213628.jpg det där ser mysigt ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Det vore en välsignelse..trög mage Har du testat att tugga tuggummi extra sockerfri kommer inte ihåg smaken?Tuggade en påse på 20 st i onsdags när jag väntade på utsättning av en telekabel. Det blev ingen kabel i byxan men fan va lös i magen jag blev nära att skita ner mig. Har hänt en gång tidigare just med tuggummi. Trevlig Nationaldag. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Kask enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1402052756.591396.jpg Enis Åhh, SoS... Hoppas det var färskpotatis till åxå, här har fan tjälen knappt släppt, eller jo men ingen färkspotatis från landet i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Har du testat att tugga tuggummi extra sockerfri kommer inte ihåg smaken?Tuggade en påse på 20 st i onsdags när jag väntade på utsättning av en telekabel. Det blev ingen kabel i byxan men fan va lös i magen jag blev nära att skita ner mig. Har hänt en gång tidigare just med tuggummi. Trevlig Nationaldag. jrk Tror det är sorbitrol (?) sötningsmedlet som även finns i sockerfria fishermans friend som funar som laxermedel. Men tuggummi gör ju att man får mer luft i magen åxå, så det kanske blir dubbel effekt. Och ha nu en underbar nationaldag allihop, det var för en gångs skull bra väder i alla fall, men då blir det väl skitväder på midsommar istället. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Får väl hålla sig till Svenska öl på nationaldagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Ska snart möta upp frugan för lite mat för att sen gå och fira nationaldagen med musikuppträde och öltält. Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 En Leo för att fira dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Såja... Nu är man på plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu