svampen Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Föga förvånande. Det tenderar att bli lite för mycket för dig alltsom oftast. Sen sitter du och får förklara och oja dig. Har aldrig ojat sköt Dig Själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BANFAN?????????????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 29, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2011 Sitter å halsar äch smuttar på dunken Dropp in När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Har aldrig ojat sköt Dig Själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BANFAN?????????????? BanFang är mitt nick. Eller är du för packad igen för att kunna läsa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Han e på G så det räcker för er båda... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Falcon export as usual Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 (ändrad) Precis öppnat Singha #4, laddar inför resan på söndag Ändrades April 29, 2011 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Tja ... Bidde lite Sydafrikanskt rödvin till Sushin och sen en HK special ( Katting däng + Jägermeister) /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Falcon export as usual Ta inte detta som kritik, men hur f-n kan du gilla det? Jag blir torr i munnen av det ölet, blir inte du det?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Jim beam on the rocks men sneglar på några sangsom som jag har sparat om längtan blir för stor,men samtidigt får man tänka:den som spar han har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Dricker Lao Libre, kollar och lyssnar på Bajen-Brage och käkar panaeng. Borde räcka som svar i fyra trådar , "Vad åt ni idag" vad har du gjort idag ", "Vad dricker ni just nu" och " Vad lyssnar ni på just nu?" Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Ta inte detta som kritik, men hur f-n kan du gilla det? Jag blir torr i munnen av det ölet, blir inte du det?? Om du blir torr i munnen tyder bara på att du dricker för lite, ta en till vet jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 En flaska torrt vitvins blask som någon släpat hem från Tyskland... Fast jag drömmer om en stor Beer Chang en sådan som jag kommer att dricka på Måndag kväll i BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Dagen till ära så dricker jag en pilsener trodde att det skulle bli varmt och soligt så jag struntade i den traditionella glöggen (jag brukar ha ovanan att dricka glögg till valborg ) om jag måste vara pigg mogonen efter så dricker jag chokladmjölk käkar förstås "grillad" skinnfri hotdog med bröd senap ketchup och lite rostad lök men tar inte upp det i "vad åt ni idag" tråden en grillad korv hut tråkigt är det på en skala att se ett recept och bild m.m. på ett par grillade hotdogs med bröd ? Näää om ni undrar varför jag plåtar ovanpå min dvd spelare så började ljuset ta slut och jag har ingen blixt på min kamera Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 nubbar och mera nubbar pilsner och precis nu är jag inne på irish coffee nummer 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Efter ett antal groggar och ett glas rött får det bli vatten nu. Jag går av mitt pass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Virre o mera virre mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Den som spar han har,sangsom och cola blev de och då kan man tänka både framåt och bakåt senaste resan hem den 9 e aprill och nästa i slutet av november datum ej fastställt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JMitchell Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 .. gin och tonic på burk!! praktist, färdig blandat och klart för att njutas portionsvis . Trevlig valborg allesammans!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Tingsryd 3.5% till R D D's förtjusning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd April 30, 2011 Dela Inlagd April 30, 2011 Tingsryd 3.5% till R D D's förtjusning. Har dom procent på försäljningen ? mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 3, 2011 Dela Inlagd Maj 3, 2011 Falcon export as usual Ta inte detta som kritik, men hur f-n kan du gilla det? Jag blir torr i munnen av det ölet, blir inte du det?? En och annan Falcon har väl slunkit ner. Satt i Falconsoffan på Söderstadion för några år sedan efter att ha vunnit en tävling. Fick ta med mig 2 kompisar och käka och dricka med sponsorer och lyssna på tränare och spelare inför och efter match samt bli serverad Falcon 2-taktare av en söt tjej hela matchen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 6, 2011 Dela Inlagd Maj 6, 2011 Bellman 6,0, ca 10 grader i sejdel med tjockt glas. Fin skumkrona. Skön eftersmak. Chock Dee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 6, 2011 Dela Inlagd Maj 6, 2011 Ardbeg Corryvreckan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henry Inlagd Maj 6, 2011 Dela Inlagd Maj 6, 2011 billig skitöl för att spara ihop till nästa resa hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 7, 2011 Dela Inlagd Maj 7, 2011 Tja, sitter och ölar med Odin nu Mvh knasen Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu