Peolito Inlagd Maj 25, 2014 Dela Inlagd Maj 25, 2014 Har sänkt ett gäng av dessa öl i helgen. Passar utmärkt i värmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Laddar inför matchen med lager och singel malt. Med plutonium ska vi tvinga dansken på knä! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Det vart ju så bra igår, så varför laga något som funkar. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Japp idag blir det en gäng groggar, Absolut Karnival och MD, läskande gott om jag själv får säga det. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Lite Rosé. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Ett litet glas grön Absinth Så gott och sliskigt lakrissmakigt ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 28, 2014 Dela Inlagd Maj 28, 2014 Ääh tamejfaan, nu tog groggvirket slut, så då tar vi lite rom istället, denna "vardags" rom håller hög klass och om ni gillar att dricka er rom ren (som jag) så fungerar denna ypperligt, bacardi kan slänga sig i väggen i mitt tycke. Det finns en lagrad variant av Mount Gay också som slår det mesta i rom väg men den sorten är slut hemma hos oss så detta får duga, skål på er!!!!! Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Dagens 4:e kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Ja vad ska man säga, inte jag som köpt men ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Det blev en Wisby godis i kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 "Svarta Döden" eller Brennivin från Island Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 En lite snabelöl slinker alltid ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 En lite snabelöl slinker alltid ner. uploadfromtaptalk1401395005591.jpg Aha. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Aha. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Ääh tamejfaan, nu tog groggvirket slut, så då tar vi lite rom istället, denna "vardags" rom håller hög klass och om ni gillar att dricka er rom ren (som jag) så fungerar denna ypperligt, bacardi kan slänga sig i väggen i mitt tycke. Det finns en lagrad variant av Mount Gay också som slår det mesta i rom väg men den sorten är slut hemma hos oss så detta får duga, skål på er!!!!! DSC01959.JPG Nej tack kom den där ut efter filmen brokeback mountain Här är det två glas på g en öl och en skruvmejsel "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 ? Därav brösttonerna. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Därav brösttonerna. Lille gubbe... sluta inbilla dig saker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Vana Tallinn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Lille gubbe... sluta inbilla dig saker. Nämen det pratar, jag är för gammal för att inbilla mej saker, Sagans värld får andra hålla på med. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 jag är för gammal för att inbilla mej saker Du bara glömmer bort att komma ihåg /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Nämen det pratar, jag är för gammal för att inbilla mej saker, Sagans värld får andra hålla på med. Haur Du ingen valp te maj?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Haur Du ingen valp te maj? ? Tyvärr inte, men jag vet hur du känner (tror jag) har man en gång haft en sån intensiv hund som Tysk Jagdterrier en gång i livet så är det förbannat svårt att leva utan. Så känns det för mej iaf. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 29, 2014 Dela Inlagd Maj 29, 2014 Prova attackpudel Jag har en sån, inte att leka med. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Varit och käkat med familjen. Fick bli en bira eller kanske två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu