Kenneth4618 Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Sofiero är inte ens fulöl...Personlig smak hit eller dit, öl är ju gott för tusan,,,Det är inte Sofiero... Jo det är en ljus lager som passar som en törtsläckare på ett gardenparty eller MPR träff på en sommaräng SÅ DET SÅ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Sofiero är inte ens fulöl...Personlig smak hit eller dit, öl är ju gott för tusan,,,Det är inte Sofiero... Fins ju andra tycken och smaker Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Ähh.. en liten jävla öl till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Fins ju andra tycken och smaker Absolut smaken är ju delad, å även jag drack Sofiero förr å tyckte det smakade ok. Men ngt. (jag vet inte vad) hände, å efter det har jag svårt att dricka det. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Men ngt. (jag vet inte vad) hände, å efter det har jag svårt att dricka det. Fick du mens? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Fick du mens? Nej jag blev fedup på Sofiero bara, samma sak hände med Bellman (ölet). Konstigt att det inte inträffat med Zeunerts.. Än.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Sofiero blir man inte trött på, det var Sofiero som blev trött på dig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Nu skall burrabus mota ryssen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 En bira på Skaftö brygga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Det blir bara Loka idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Den obligatoriska ölen på Arlanda. Skönt att få lite lugn & ro;) We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Ryktet säger att jag har några Tuborg i kylen. Kanske jag måste göra något åt det ryktet. Jag gillar inte att ha öl i kylen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Den gyllene drycken Sofiero 5.2 naturligvis med is så thaikänslan infinner sig /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Vi ökar nu.En polare kom på besök. Vad tittade ni på? Såg ut som matporr? En burgare som ville ha korv eller tvärtom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Hade tänkt mig en nykter helg men det sket sig efter travet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Nu blev det en stänkare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Nu har man varvat ner lite, espresso med kaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 skål Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 (ändrad) Nu skall burrabus mota ryssenimage.jpg Hur tänkte du där, mota ryssen med vodka! Är det nåt som får fart på ryssen är det väl vodka. Här fortsätter dagen med DIPA öl. Ändrades Maj 24, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Sofiero är inte ens fulöl...Personlig smak hit eller dit, öl är ju gott för tusan,,,Det är inte Sofiero... Trodde Sofiero vart gamle knugens sommarstuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Trodde Sofiero vart gamle knugens sommarstuga Precis, och ett öl för oss Blåblodiga... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Efter att ha intjänat en himla massa små pengar så bedövar jag mig med standardvätskan, Åbro 7.2. Den enda ölen som går att dricka i Svedala eftersom Changen här är vattenskadad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Hur tänkte du där, mota ryssen med vodka! Är det nåt som får fart på ryssen är det väl vodka. Här fortsätter dagen med DIPA öl.Ryssdjävulen är slut finns inte mer skål nu dricker jag wirre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 24, 2014 Dela Inlagd Maj 24, 2014 Jag har tappat minnet är jag ute eller inne är jag svensk eller finne nu tar jag en virrepinne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu