Bihanget Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Även Sveriges mest sålda öl flera år i rad Skål tamme fan FUL-öl Nästan i klass med Elefantpisset Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 (ändrad) Tittar ut över parken utanför mitt fönster Där vilar sig Gefles A-lagare i form efter förmiddagens inmundigande Enis med kaffe i koppen Ändrades Maj 23, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 En bärs som jag helt har glömt bort hur god den är!! Så jag var tvungen att beställa hem en låda Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 2 snabba Paulaner efter jobbet satt fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 FUL-öl Nästan i klass med Elefantpisset Vad är det för likhet med Changölen och förhuden på en elefant Smaken Har jag hört från säkra källor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 En "after gräsklippningsöl". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Arboga o Grants varannan, kanske en vatten senare.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Efter en dag i saltgruvan är man värd en riktigt god öl. Blev en DIPA nu när jag kom hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 BANANLIKÖR! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 En dag i saltgruvan tär mycket på vätskebalansen. DIPA'n räckte inte. Men nu får en lite mindre bra öl duga! För att fylla på vätskeförrådet får det duga med San Migeul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 En liten bira innan maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Känns mer som jag rökt något jag inte borde röka, men det är väl inbillning antar jag Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Det får bli en Sofiero, kall o go... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Det blir en Redstripe innan jag påbörjar matlagningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Känns mer som jag rökt något jag inte borde röka, men det är väl inbillning antar jag Det inlägget förklarar massor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Parasollkillen Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Ha en trevlig fredagkväll go vänner! Hälsningar Parasollkillen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Det inlägget förklarar massor! Hahaha, du får gärna tro det, det va liksom meningen Det enda jag rökt i mitt liv är cigaretter. Absint har jag aldrig druckit, men ska nog ta och testa det nån gång, man kanske får äran att leva sig in i dina tankegångar och det vore ju en upplevelse som inte hade gått av för hackor. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 ny tycker frugan att vi ska sätta oss i trädgården o ta ett glas rosé.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Varit och käkat med grabben och nu fick jag sno en Crush från frugan som jobbar som vanligt. Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Nu dricks det ekologiskt. Weissbier är en av mina favoriter till maten. Att en ekologisk Weissbier skulle smaka så gott kunde jag aldrig tro. Både gott och nyttigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nampla Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Ett par Stockholm plus ett 1 kg Blodtrycksmediciner. Jag tror att jag behöver det när jag ser EU debatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Frugan slutat jobba. Så en cider och lite mat är hon värd.. själv kör jag flytande föda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 FUL-öl Nästan i klass med Elefantpisset Eftersom jag som medlem i det oerhört tjangtila sällskapet http://gambrinusuppsala.wordpress.com/ så kan jag härmed förklara att det finns inget fulöl Utan allt handlar om personlig smak. Det som du tycker är sketagott kan någon annan tycka smakar piss Tänk om alla kunde respektera detta så slapp man en hel del tjaffs som för all del kan vara ganska roligt ibland om man gör det med glimten i ögat :thumbsup: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Eftersom jag som medlem i det oerhört tjangtila sällskapet http://gambrinusuppsala.wordpress.com/ så kan jag härmed förklara att det finns inget fulöl Utan allt handlar om personlig smak. Det som du tycker är sketagott kan någon annan tycka smakar piss Tänk om alla kunde respektera detta så slapp man en hel del tjaffs som för all del kan vara ganska roligt ibland om man gör det med glimten i ögat :thumbsup: Sofiero är inte ens fulöl...Personlig smak hit eller dit, öl är ju gott för tusan,,,Det är inte Sofiero... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu