Oregistrerad Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Nu dricker vi ur glasen stolta stad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 En kall öl i Tyskland Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 En Wit-beer, fantastisk god och svalkande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Svårt och hålla sig torrlagd i detta vädret. Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 En Gais ais:ste,typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Grogg Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Grogg Blodgivare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Ahh... Lite mer godis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Blodgivare? Inte idag Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Jag tar alla chanser, sexergy på burk. Skillnaden här är att man blir pigg efteråt istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Sato... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Nu kommer Odin bli glad Efter viss många år med Falcon export så har jag börjat gått över mer och mer till tuborg gold.. Så just nu sitter jag med en iskall tuborg gold och travet på tvn och köttet på grillen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Falcon... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Just nu... Sunkhak deluxe. Men drickat funkar där med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 På kvarterskrogen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 På kvarterskrogen Skål Nice Shirt! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Heineken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Nu kommer Odin bli glad Efter viss många år med Falcon export så har jag börjat gått över mer och mer till tuborg gold.. Så just nu sitter jag med en iskall tuborg gold och travet på tvn och köttet på grillen Haha å jag har pga. dej tvingat mej att iaf. smaka på Falcon igen, å funnit att den faktiskt går att dricka.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 17, 2014 Dela Inlagd Maj 17, 2014 Hämta polaren från puben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 20, 2014 Dela Inlagd Maj 20, 2014 Från helgen som spenderades i Amsterdam med jobbkollegorna.Ett litet axplock av dryckesbilder Första ölen i Amsterdam Sedan blev det lite shots Lite mera shots Lite rose dagen efter, svalkade gott i solskenet Ähh, rose var inget för oss, vi körde på med shotsen igen, jägerbomber denna gång Och ännu mera shots, kom i liten flaska denna gång Sambuca någon? Dagen efter var det gått att svalka sig med en Radler Ångorna från helgen kan man leva på ett tag med andra ord Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Maj 22, 2014 Dela Inlagd Maj 22, 2014 En öl på ett känt ställe. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2014 Dela Inlagd Maj 22, 2014 Sofiero smakar gott Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 22, 2014 Dela Inlagd Maj 22, 2014 Sveriges billigaste öl: Du kan ta smålänningen ur Småland, men aldrig Småland ur smålänningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22, 2014 Dela Inlagd Maj 22, 2014 Sveriges billigaste öl: Du kan ta smålänningen ur Småland, men aldrig Småland ur smålänningen Även Sveriges mest sålda öl flera år i rad Skål tamme fan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Botaniserade lite på "Gröna Näsan" idag. Hittade denna som bara MÅSTE testas! Om inte annat, så bara för Namnet!! Eller hur "Kotten" Jag var misstänksam, då hyllkanten sa att den är "rökig" men i verkligheten så är den mild, men lite sträv! Även jag kan tänka mig att ta ett glas igen av denna ädla dryck vid ett annat tillfälle. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu