tobias Vara Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Android hopplöst ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 ett glas rött nu när ölen är slut.....jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Ledig 2 nätter Skål på er :17: Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Ledig 2 nätter Skål på er :17: 007.jpg Skål ta mej fan! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Android hopplöst ibland Skyll inte ifrån dig ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 TG. Tippex och gin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 (ändrad) Stor öl på ARN e alltid GOTT!! Ändrades Maj 14, 2014 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 14, 2014 Dela Inlagd Maj 14, 2014 Stor öl på ARN e alltid GOTT!! Den bästa banne mig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Skyll inte ifrån dig !Det jag menade var att jag gått från Microsoft till bara android både telefon och dator men kunskapen att använda detta är nytt för mig så ibland är det hopplöst att begripa hur det funkar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan.J Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Rent o Zingo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan.J Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Renat o Zingo skall det vara,så klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 cola zero on the rocks För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Igår vart det liite blandat. men tror att kvällen avslutades med 2 eller 3 LIIT.. Så idag blir det till en början bara vatten.. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 En bild säger mer än ord !! Slutet på min långledighet, för i helgen börjar en ny omgång med arbetsnätter. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 (ändrad) En bild säger mer än ord !! Cardhu.jpg Slutet på min långledighet, för i helgen börjar en ny omgång med arbetsnätter. Hick Prutt Cha chacha Ändrades Maj 16, 2014 av Bihanget Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Tar en kraftig läsk.Den som har arbetat hårt får va långledig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Tar en kraftig läsk.Den som har arbetat hårt får va långledig. Undra hur länge det tar innan apple stämmer Koppabergs? Själv får jag vänta lite innan första snabelölen slinker ner. Trevlig helg gubben! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Nja som sektmedlem så har jag sagt att Kopparbergs får vara ifred. Trevlig helg Wuttan.Tjåckdi. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Årets första på uteserveringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Sen bytte jag land och kvalite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Nu blev det en kaffe med konjak, den har stått i skåpet över 7 år inte min favoritdryck direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Men rommen blev en riktig favorit. Tack för tipset, vem det nu var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Vi ökar nu.En polare kom på besök. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Vi ökar nu.En polare kom på besök. He he.Fin tv bild.Dock är det inte min task.Är det Hamnois kanske PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 16, 2014 Dela Inlagd Maj 16, 2014 Vi ökar nu.En polare kom på besök. Har ni fest eller? Trevlig helg och trevlig eftersläckning på thaien.. Vit helg var det tänkt men lite halsont måste sköljas bort.. Så en HP som chipsröven lämnade kvar hoppas jag gör jobbet.. Skål!! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu