Guest J666 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Tar mig ett glas självförtroende å ger mig ut på blocket e letar bil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Bakis imorron.. kan ni ge er fan på! Men det var meningen. uploadfromtaptalk1399156782551.jpg Snygg cykel, har nåt liknande. Jag har druckit det vinet också manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Lite rökig virre o koppla av med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Lite rökig virre o koppla av med. ImageUploadedByMaipenrai1399651023.460116.jpg Är det inte dags att städa bort julen nu, snart midsommar? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Jo säg det till min fru Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Jo säg det till min fru Ge mig numret bara så. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Ge mig numret bara så. ska fråga henne när hon vaknar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 ett glas ekologiskt rött från Argentina.....fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 ett glas ekologiskt rött från Argentina..fantastiskt gott! Namn,druva??? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 ett glas ekologiskt rött från Argentina..fantastiskt gott! Samma här ekologisk Prippare kravodlade Potäter!!! Trevlig kväll! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Namn,druva??? Spela inte intresserad utan kom till skott och fråga hur många procent det håller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Namn,druva??? en box ecologica, druvorna är Shiraz o malbec. märkt med både krav o fairtrade! innehåller 13% fnitter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Spela inte intresserad utan kom till skott och fråga hur många procent det håller! Han kan ju dessutom inte läsa så en bild vore 100 gånger bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Spela inte intresserad utan kom till skott och fråga hur många procent det håller! Ville egentligen skriva ..Pris-procent?? men kunde inte med..Genomskådad Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Provar en ipa från ett lokalt mikrobryggeri.Mycket god.. http://charlis.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 (ändrad) Spela inte intresserad utan kom till skott och fråga hur många procent det håller! Inget rosé att smutta på men väl en flaska amerikansk vatten och en lite skotskt kaxdricka.. Ändrades Maj 9, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Inget rosé och smutta på men väl en flaska amerikansk vatten och en lite skotskt kaxdricka.. image.jpg Aj aj.Då blir det spaten på fyllpizzan på söndag morgon.Ser att du har kapat halsen på whisky flaskan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Aj aj.Då blir det spaten på fyllpizzan på söndag morgon.Ser att du har kapat halsen på whisky flaskan. Risk att pizzan får finbesök redan imorgon, ryktet går att en stekare kommer till stan Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Risk att pizzan får finbesök redan imorgon, ryktet går att en stekare kommer till stan Stekarn värmer upp med en wirre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Risk att pizzan får finbesök redan imorgon, ryktet går att en stekare kommer till stan Vad trevligt.Då kanske ni hinner med Paddingtons också.Förresten vart i helv.ligger hotell Örgryte kan du visa mig??ha ha pinsamt. Ha det gött allesammans. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 En kopp Löfbergs Lila,mmmmmmed en skvätt 3% mjölk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Vad trevligt.Då kanske ni hinner med Paddingtons också.Förresten vart i helv.ligger hotell Örgryte kan du visa mig??ha ha pinsamt. Ha det gött allesammans. Ja rakt fram kan vara nog så svårt att hitta ibland . Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Ja rakt fram kan vara nog så svårt att hitta ibland . Ha ha.Ja för en full norrlänning som bott där några gånger.Pizzans fel tror jag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 (ändrad) En kopp Löfbergs Lila,mmmmmmed en skvätt 3% mjölk Men Löfbergs smakar ju kaffesump, nää där vinner Danskarna ... ursäkta skåningarna med Zoegas faktiskt Ändrades Maj 9, 2014 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 en box ecologica, druvorna är Shiraz o malbec. märkt med både krav o fairtrade! innehåller 13% fnitter! Allt under 13% går fetbort! Frugan ledsagade mig hur man blandar till en Mai Tai. Satan vad stark den blev! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu