Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Måste nog säga att det är godare med ett rött vin istället för öl till den nord thailändska maten, den är för djävligt stark emellanåt och då är kallt vin smaskens. Ölen liksom stoppar upp upplevelsen. Så idag är det vin.attachicon.gifIMG_1454 kopiera2.jpg

Håller med dig men jag föredrar tyskt vitt vin till.

Dela på andra sajter

• Svar 41,8k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4273

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1953

Håller med dig men jag föredrar tyskt vitt vin till.

Självklart! Tyskarnas viner är inte dumma, min fru älskar dom så det gör jag också, såklart :nyam:

Dela på andra sajter

Nyss var jag i Sofiero men nu fjällvandrare jag i Sarek skål

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Lite Rosé till Everton - ManCity. Nu är det paus och jag hoppas innerligt att City ta hem ligan så man kan förnedra alla jävla Liverpoolfans på jobbet! Muahahaha! :)

Dela på andra sajter

Jaha nu dök capten Morgan upp nu skall jag ta den jäveln skål

Dela på andra sajter

Lite Rosé till Everton - ManCity. Nu är det paus och jag hoppas innerligt att City ta hem ligan så man kan förnedra alla jävla Liverpoolfans på jobbet! Muahahaha! :)

attachicon.gif2014-05-03 19.17.57.jpg

Nu sjönk du långt ner i den skånska myllan :30: , YNWA är ju äkta tillskillnad mot "8 miljarders Abdullha City ".

Men hellre City än defensiv chelski ivf.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Hitta en HP å värma mig med innan tanten släpar ut mig på en promenad.

post-9030-1399140833,86_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Nej nu är det skarpt läge jägermaister skjuter se upp där nere så ni inte kommer upp

Ändrades av burrabus
Dela på andra sajter

Nyss var jag i Sofiero men nu fjällvandrare jag i Sarek skål

Jag minns en vandring till Sarek på 70:talet. Jag gick förbi två killar som jag antog studerade växterna på fjällsluttningarna ovanför Stora sjöfallet. Vi morsade och sedan gick jag vidare. Tre dagar senare så kom dom till sarek där jag redan befann mig. Då frågade dom mig om jag sett några killar på uppvägen, jo det hade jag, men dom var strängt upptagna med att studera växter så vi fick ingen kontakt, sa jag. Dom berättade då att dom mindes mig, om än lite svagt. Och det var Inte studier av växter dom sysslade med,.Dom hade istället haft för mycket öl och cognac med sig på uppfärden, skåningar, så för att orka med "promenaden" över fjällen så stannade dom och drack upp nästan alltihopa. Det jag hade sett var helt enkelt en orgie i supande! Och dom hade kommit så långt i supandet att dom varken såg riktigt eller kunde stå upp, bara krypa runt med hängande huvud. STUPFULLA helt enkelt! Jag skrattade gott när jag förstod det hela och erbjöd mig att vara bärare åt alla deras kameror under en utflykt upp på Skerfe.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nu sjönk du långt ner i den skånska myllan :30: , YNWA är ju äkta tillskillnad mot "8 miljarders Abdullha City ".

Men hellre City än defensiv chelski ivf.

Var nu inte så bitter. 2-3 till ManCity och nu är det förhoppningsvis en promenadseger för ManCity till ligaguldet då dom avverkat sin svåraste match! :)

Skål på dig gubben!

Dela på andra sajter

Var nu inte så bitter. 2-3 till ManCity och nu är det förhoppningsvis en promenadseger för ManCity till ligaguldet då dom avverkat sin svåraste match! :)

Skål på dig gubben!

attachicon.gif2014-05-03 20.50.42.jpg

attachicon.gif2014-05-03 20.53.31.jpg

Dom blir blåsta på mållinjen precis som Man U blev av city kan man hoppas...

Bara den otroligt usla Demichelis får spela resterande 180 minuter så ska det nog lösa sig för Liverpool :14:

Skål.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Dom blir blåsta på mållinjen precis som Man U blev av city kan man hoppas...

Bara den otroligt usla Demichelis får spela resterande 180 minuter så ska det nog lösa sig för Liverpool :14:

Skål.

När vann Liverpool ligan sist? :mdr:

Dela på andra sajter

Nu har man petat i sig tillräckligt så nu får det vara lugnt (minst) en vecka  :14:

Dela på andra sajter

När vann Liverpool ligan sist? :mdr:

2014 :thumbsup: du blir varse..  Kul att City lyckades köpa ihop ett guld tillslut, hur har det gått i champions förresten????

Dela på andra sajter

Guest wUThai

2014 :thumbsup: du blir varse..  Kul att City lyckades köpa ihop ett guld tillslut, hur har det gått i champions förresten? ???

Jag är inte bitter!

Du får putsa mina sko när du vill efter att ManCity tagit hem ligan! :)

Skål på dig bruden! YNCA = You never clean alone... hahahaha! Finns det nåt lamare när man skratta åt sina egna skämt? :)

Dela på andra sajter

Jag är inte bitter!

Du får putsa mina sko när du vill efter att ManCity tagit hem ligan! :)

Skål på dig bruden! YNCA = You never clean alone... hahahaha! Finns det nåt lamare när man skratta åt sina egna skämt? :)

attachicon.gif2014-05-03 21.33.36.jpg

Fyndigt :thumbsup:  men tror du menade YMCA , din favoritsång när du lallar runt i din siden morgonrock och dricker rosé :y2:

Håll tillgodo grismun...

Dela på andra sajter

En 210 ml White Verklighet.

post-3468-0-02420700-1399146261.jpg

Kevin förbannad på någon som snodde hans lördagsdricka.

Dela på andra sajter

Fjollkaffe som e väldigt gott

9eqejypa.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Flyttade ut balkongen då frugan ska upp och jobba kl 07:00 igen.

Tjåck dii!

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Bakis imorron.. kan ni ge er fan på! Men det var meningen.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...