Oregistrerad Inlagd April 23, 2011 Dela Inlagd April 23, 2011 Isländskt Brennivin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 SPRIT! ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 SPRIT! Mera Brennivin :-( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 SPRIT! Jätkät sen kun porskuttaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Idag blir det Ramlösa i massor efter ett 3-dagars race.. Fy fan vad man känner att man lever idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Morgonkaffe i solskenet..........underbart “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Som nam na Knasen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Som nam na Knasen. Hehe, pratade med en dam tidigare idag och hon sa likadant. Varför ska alla vara så elaka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2011 Slatten De va den helgen Javist clirret e ja kvar får se om ja kan lura i darlingen nåt i kväll När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 GT men nu e ginen slut så nu får det bli LEO "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sek Losos uncle Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Fick ett återfall och drack en Trocaderoläsk (Har fosforsyra, vilket var orsaken till att jag la av att dricka Trocadero för några år sedan.) Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Beckis Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Fem komma tvåan på balkongen Beckis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenta Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Sitter på en solig balkong här i Malmö med bäsk och Carlsberg sort guld. Bottnade med kaffe och några skvättar Monopole tidigare för säkerhets skull och som tur är så är inte kvällen slut än...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Mera Föga förvånande. Det tenderar att bli lite för mycket för dig alltsom oftast. Sen sitter du och får förklara och oja dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 Har varit i Halmstad denna underbara påskhelg. Vi har solat och grillat diverse kotletter samt en och annan karré bit. Det blidde också en ungsstekt fylld kalkon. Sen kan villigt erkännas att det har slunkit ner en och annan Småland Extra 7,2:or Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 Just nu tömmer jag en vodka blandat med grape tonic... Lite sentimental över att inte vara nere i jomtien längre! Så jävla surt!!! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 Just nu tömmer jag en vodka blandat med grape tonic... Lite sentimental över att inte vara nere i jomtien längre! Så jävla surt!!! Jag har just dragit en kall Chang på Kåres bar, sentimental? Jomtien kan man väl vara utan Pattaya lever SF. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 Bacardi & Cola + en garre på balkongen Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Bacardi & Cola + en garre på balkongen Det blir det samma på balkongen, men idag kör jag med Falcon Export Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Jag är ledig 2 veckor till sen blir det jobb fred-till måndag morgon. 14 timmarspass. Det är gött att bara jobba halvtid. Men jag Jobbar på nätterna så det blir nästan heltidslön. Ibland tar jag lite extra pass också så man kan unna sig lite extra. MVH BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Vodka med Pomegranatejuice. Kanoners Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd April 27, 2011 Dela Inlagd April 27, 2011 Påskmust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd April 29, 2011 Dela Inlagd April 29, 2011 Blev en ÅBRO orginal inte käkat än och törstig så en lite provsmakning hm smakade sådär. Jag kommer att köpa bryggmästarens om jag ska köpa ÅBRO I fortsättningen, detta var nog budgetvarianten. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu