Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4265

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

SPRIT! ;)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Idag blir det Ramlösa i massor efter ett 3-dagars race.. Fy fan vad man känner att man lever idag :giggle:

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Morgonkaffe i solskenet..........underbart :)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Som nam na Knasen.;):D

Hehe, pratade med en dam tidigare idag och hon sa likadant. Varför ska alla vara så elaka? :giggle:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Slatten :whoco5: De va den helgen :36::15::laugh: Javist clirret e ja kvar :blush: får se om ja kan lura i darlingen nåt i kväll :give_heart::give_rose:

post-3713-0-30590200-1303642798_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

GT men nu e ginen slut så nu får det bli LEO

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Fick ett återfall och drack en Trocaderoläsk :)

(Har fosforsyra, vilket var orsaken till att jag la av att dricka Trocadero för några år sedan.)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Dela på andra sajter

Sitter på en solig balkong här i Malmö med bäsk och Carlsberg sort guld. Bottnade med kaffe och några skvättar Monopole tidigare för säkerhets skull och som tur är så är inte kvällen slut än......

Dela på andra sajter

Mera :drinks::sFduh::sFduh::sFduh::sFduh::sFduh:

Föga förvånande. Det tenderar att bli lite för mycket för dig alltsom oftast.

Sen sitter du och får förklara och oja dig.

Dela på andra sajter

Har varit i Halmstad denna underbara påskhelg.

Vi har solat och grillat diverse kotletter samt en och annan karré bit.

Det blidde också en ungsstekt fylld kalkon. Sen kan villigt erkännas att det har slunkit ner en och annan Småland Extra 7,2:or :drinks:

Dela på andra sajter

swedenfarang

Just nu tömmer jag en vodka blandat med grape tonic... Lite sentimental över att inte vara nere i jomtien längre! Så jävla surt!!!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Just nu tömmer jag en vodka blandat med grape tonic... Lite sentimental över att inte vara nere i jomtien längre! Så jävla surt!!!

Jag har just dragit en kall Chang på Kåres bar, sentimental? Jomtien kan man väl vara utan :) Pattaya lever SF.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Bacardi & Cola + en garre på balkongen :whistle:

Det blir det samma på balkongen, men idag kör jag med Falcon Export :drinks:

Dela på andra sajter

Jag är ledig 2 veckor till sen blir det jobb fred-till måndag morgon. 14 timmarspass.

Det är gött att bara jobba halvtid. Men jag Jobbar på nätterna så det blir nästan heltidslön.

Ibland tar jag lite extra pass också så man kan unna sig lite extra.

MVH BanFang

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Blev en ÅBRO orginal inte käkat än och törstig så en lite provsmakning hm smakade sådär. Jag kommer att köpa bryggmästarens om jag ska köpa ÅBRO I fortsättningen, detta var nog budgetvarianten. :drinks:

post-5399-0-93256900-1304094888_thumb.jp

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...