Peolito Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Bra bok också! Ja Bäckström har ju som jag en supersalami Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Rosé såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Rött vin!! Epicuro Italian Zinfandel Annata 2012. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 En PB 7.2 för mycket tycker hon som bestämmer /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 En kall GP (Gin & Påskmust) med jordnötsbågar och MPR framför TV:n WP_20140502_17_10_56_Pro.jpg Var ju tvungen att prova denna dryck som du vurmar för, lättlurad som jag är när det gäller alkohol, sorry TV värsta skiten jag druckit. Kanske gjode jag den för stark, tog mitt vanliga mått av gin när jag blandar en GT men kanske måste använda mindre G och mer P för att det ska smaka bättre då jag bara fick rysningar av detta. Nu blir det cola resten av kvällen för att skölja bort smaken av detta experiment då den sista musten gick åt. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Varför exprimentera när det finns Sofiero... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Varför exprimentera när det finns Sofiero... Det var en jävligt bra fråga. Har inget bra svar på det ännu, men vänta tills GP kickat in så kan det komma ett bättre svar... eller inte Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 (ändrad) Rosé såklart. uploadfromtaptalk1399056718794.jpg Kärringdricka.. Men snygg bild. Ändrades Maj 2, 2014 av JohanB Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Gevalia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 3, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2014 Tingsryds 3.5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Just målat klart och då får man ha after work. Ibland sitter det fint med en kall amerikanare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Dubbel espresso, självklart kapsel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Frågan är vad jag inte får i mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 En kall bajer en San Miguel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Mait, hur dricker man chipsen? MVH TOMMY Blandar ihop chipsen med musten......gött mos......hahahahahahah Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 (ändrad) En kall La Trappe trippel till fotbollen. Ändrades Maj 3, 2014 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Bildbevis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 En Oppigård å skölja ner pizzan med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 En Oppigård å skölja ner pizzan med.ImageUploadedByMaipenrai1399127940.395046.jpg Dessutom en Thurbo double.hehe 8,5% hua... liiite väl starkt för min smak BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Dessutom en Thurbo double.hehe 8,5% hua... liiite väl starkt för min smak Inte för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 På kinesen med grabben.. jag fick ju fixa käk idag då frugan jobbar 14 timmar idag! Beställde även Anka till frugan som hon kan äta när hon kommer hem vid nio. Aja..fick bli en bärsa till. Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 En gosig whisky. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Måste nog säga att det är godare med ett rött vin istället för öl till den nord thailändska maten, den är för djävligt stark emellanåt och då är kallt vin smaskens. Ölen liksom stoppar upp upplevelsen. Så idag är det vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 påskmust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Allt jag kommer åt å får i mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu