Khonis Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 Idag är det stora borstardagen. Skål på er grevar och baroner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 En Fredag är ingen Fredag utan Sofiero... Du är min guru,tror jag.. Eller ja,vet inte? Bra smaksinne har du i alla fall! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 Du är min guru,tror jag.. Eller ja,vet inte? Bra smaksinne har du i alla fall! Hade gruppfora funnits, så hade jag startat ett Sofiero-fora och utsett dig till vice-hövding. Ugh!* *Betyder skål på indianska... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 Stort tack för förtroendet. Och en bamsekram! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dragos Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 Fagerhult export bild saknas men alla vet va de e!!!? / Thaisson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 Liken ökar i takt med lets dance, o FFF jublar inte det är ingen femma där, bara fuköl.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 25, 2014 Dela Inlagd April 25, 2014 Just nu dricker jag ingenting. Men enligt undersökningar och statistiskt sett så håller jag mig oftast till något som heter - för mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Dags för after work och snart åker grillen på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Vitt vin Bellingham ancient Earth, fy fan, tacka vet jag LEO. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Ett italienskt rödtjut sitter fint efter eftermiddagsluren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 En Ringnes pilsner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Blev själv då James hellre lekte med en kompis.. Så hoppade pizzan och slog ner röven hos indiern istället.. Mat och en kungsfiskare sitter som en fläskläpp i solskenet.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 En Ringnes pilsner Vafan! Dom har väl Tuborg, om än licensbrygd skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Idag har jag varit ekologisk. Det blev en ekologisk veteöl från Schneider, fantastisk god veteöl. Efter vissa andra dumheter är jag nu på gång med en Electric Nurse Dipa. Frugan har en massa ägggula över i kylen. Snart så kommer hon nog och föreslår att vi ska dricka en äggtoddy. Finns det inget annat man kan göra med ägggula än äggtoddy? Rädda mig nån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Dricker inte just nu, men denna öl var faktiskt ganska god (efter en halv flaska whisky), men jösses vad yr i mössan man blev Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Idag har jag varit ekologisk. Det blev en ekologisk veteöl från Schneider, fantastisk god veteöl. Efter vissa andra dumheter är jag nu på gång med en Electric Nurse Dipa. Frugan har en massa ägggula över i kylen. Snart så kommer hon nog och föreslår att vi ska dricka en äggtoddy. Finns det inget annat man kan göra med ägggula än äggtoddy? Rädda mig nån. Slå en Bea Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 (ändrad) Slå en Bea Bra förslag vid närmare eftertanke. Är ingen Bea älskare, men jag har Beapåsar i skafferiet. Insåg för länge sedan att jag inte har talang för att göra egen Bea. Men nu har jag värdens chans att träna, har minst 30 gulor i kylen. Kan jag inte få till åtminstonne en god sats Bea, så får jag nog inse att jag är körd som Bea fabrikör. Så less på äggtoddy som jag är nu så tar jag desperat vilken chans som helst för att bli av med gulorna. Hur många gulor är det vettigt att göra en sats på? Ändrades April 28, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Bra förslag vid närmare eftertanke. Är ingen Bea älskare, men jag har Beapåsar i skafferiet. Insåg för länge sedan att jag inte har talang för att göra egen Bea. Men nu har jag värdens chans att träna, har minst 30 gulor i kylen. Kan jag inte få till åtminstonne en god sats Bea, så får jag nog inse att jag är körd som Bea fabrikör. Så less på äggtoddy som jag är nu så tar jag desperat vilken chans som helst för att bli av med gulorna. Hur många gulor är det vettigt att göra en sats på? Börja med 10 och ett halvt kilo smör ,skär det sig i med mera gulor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Börja med 10 och ett halvt kilo smör ,skär det sig i med mera gulor Jag ska väl inte bli någon Bea grossist heller! Onödigt att offra så mycket smör på en dålig sats. Halva din satsstorlek blir det nog. Det får vara till valborg, återkommer med rapport. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 30, 2014 Dela Inlagd April 30, 2014 Dagens ölinköp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 30, 2014 Dela Inlagd April 30, 2014 Eftersom även ölen heter Glenn i Göteborg, så börjar jag förstås med en sån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 30, 2014 Dela Inlagd April 30, 2014 Vet ej var jag skall börja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 30, 2014 Dela Inlagd April 30, 2014 Vet ej var jag skall börja. Börja med det dyraste för att känna alla smakerna, avsluta med LEO... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 30, 2014 Dela Inlagd April 30, 2014 En öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 30, 2014 Dela Inlagd April 30, 2014 En öl Så det blev till att fira bemärkelsedagen på lokal,ha en trevlig födelsedag,tomorrow is another day Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu