Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4265

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

Kan ej bestäma mej om jag ska ta en falcon export eller en carlsberg sort guld så jag provar med båda :drinks:

Kläm in en Heineken osså! :drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Som jag misstänkte en del har lämnat smalökarna hemma :giggle: Na smaken är nog som baken = delad men jag blir lite skeptisk i rekommendationerna om restaurangerna som en del av medlemarna lämnar lämnar dom smaklökarna på flygplatsen ? Ha de

post-5399-0-59216700-1302978668_thumb.jp

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Jacobs Creek, mousserande vin - mycket fräscht, passar utmärkt en vårdag som denna. Är på glas nr 2, det kommer bli en hel flaska.. ensam hemma och korken är inte så lätt att sätta tillbaks på flaskor med mousserande vin :drinks:

Dela på andra sajter

Leo för närvarande...

LEO blir bara bättre å bättre i min smak.

Jag är naturligtvis färgad av min omgivning...

Härom dagen satt vi på en av våra favvorestauranger och såg drickaleveransen komma...

1 back Sing, 1 back Archa, 1 back Heineken, 2 backar Chang och 12 Backar LEO... Lite Soda och läsk vart det oxå, men LEO vann stort!

Jag har sett liknande leveranser förut, men inte lika tydligt i LEO-favör...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Jacobs Creek, mousserande vin - mycket fräscht, passar utmärkt en vårdag som denna. Är på glas nr 2, det kommer bli en hel flaska.. ensam hemma och korken är inte så lätt att sätta tillbaks på flaskor med mousserande vin :drinks:

Mousserande vin är ju rätt gott och Australien är ju efter Spanien och Frankrike världsledande i den grenen , lite jobbigt med korken och bubblorna försvinner ju om man försöker spara :whistle: .

Jag vet inte om jag ska försöka lyfta en Lidl tråd eller nä förresten den passar ju bäst här ;) Bra pris på folköl nåja det duger. Min turdag ida´g kanske ska spela lotto Råkade trycka på resetknappen på min dator när jag skulle stoppa i USB sladden till kameran och min dator startade om men mitt fina inlägg blev kvar :great: Nä jag är inte redlös de nedersta burkarna är fulla än så länge :hick: ial"]

post-5399-0-76489600-1303484981_thumb.jp

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Te påska då snålar man inte, en flaska bubbelvatten a la Club soda skall inmundigas.

Traditionalisten Arne

Dela på andra sajter

Jameson :drinks:

och en TT

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

freddan_gbg

Mousserande vin är ju rätt gott och Australien är ju efter Spanien och Frankrike världsledande i den grenen , lite jobbigt med korken och bubblorna försvinner ju om man försöker spara :whistle: .

Jag vet inte om jag ska försöka lyfta en Lidl tråd eller nä förresten den passar ju bäst här ;) Bra pris på folköl nåja det duger. Min turdag ida´g kanske ska spela lotto Råkade trycka på resetknappen på min dator när jag skulle stoppa i USB sladden till kameran och min dator startade om men mitt fina inlägg blev kvar :great: Nä jag är inte redlös de nedersta burkarna är fulla än så länge :hick: ial"]

Öppna precis en sån, lite vattnig men 3.90 + pant e ju helt ok

Dela på andra sajter

Nu ryktas det om dart i grannhuset, efter tre, fyra skruvmejslar får vi se om man träffar tavlan. ;)

Dela på andra sajter

I kväll har jag varit hos brorsan och delat på en flaska Yoichi-10 (year).

Mycket, mycket välsmakande.

Jag skällde ut bror min,

som dragit in mig i detta dyra malt-whiskey-träsk.

Men fasansfullt gott är det :great:

mvh

Dela på andra sajter

Dricker 3,5 Norrland nu när jag surfar runt lite.

Skall åka bil på dan men när vi kommer hem så skall jag ta lite tyskt import ta mig fan. :diablo:

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

En skrumejsel på vodka och shogun. :great:

Jäla gott allså :drinks:

post-5641-0-97278600-1303535349_thumb.jp

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Kaffe och mackor på Cafe' Giffi på Hornsgatan, nu bränner jag tbx. till Hemfosa för lite skogsliv.

Men ikväll då jäklar, då ska det grillas och inmundigas hela kostcirkeln...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

En Leo till lunchsoppan funkar ju...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kaffe och mackor på Cafe' Giffi på Hornsgatan, nu bränner jag tbx. till Hemfosa för lite skogsliv.

Men ikväll då jäklar, då ska det grillas och inmundigas hela kostcirkeln...

Hemfosa de e ju där Hummern bor :giggle: Det kann ju bli en träff :dance1:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

ÅBRO 5,2 :drinks:

Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...