Enis Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 bells "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 ja du Enis, du är ju en finsmakare så de är väl årgångs whisky där hos dig.jag gillar ju inte whisky så de går bort för mig. men i en irish coffe är de ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 ja du Enis, du är ju en finsmakare så de är väl årgångs whisky där hos dig.jag gillar ju inte whisky så de går bort för mig. men i en irish coffe är de ok En blended tyskimport denna helg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 jo ok men jag har ju läst om dina wisky sortet förutoch de är ju de fina årgångarna om nu man kan kalle wisky för detvad vet jag,, nä inget om wisky utan bara att de kan blandas i en irhish coffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 En blended tyskimport denna helg usch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 tråkigt nog bara vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 här är det Gato negro Den där boxen försvann nog lika snabbt och spårlöst som MH370. Men jag skulle nog rekommendera Gato Blanco till nästa helj, man får nog lite ljusare sinnesstämning då... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Förbaskade folk som väcker upp en denna okristeliga tid en lördagsmorgon. Te får man i varje fall dricka, med limpmacka till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Lite vin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Rödtjut, kör fruktdiet nu. Några osega ostbågar kanske slinker ner också. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Rödtjut, kör fruktdiet nu. Några osega ostbågar kanske slinker ner också. Frukt is da shit. Här är det malt och humle som får representera den delen av kostcirkeln, samt lite friterade jordäpplen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Värsta veganmaffian känns det som. Aja, skål (med trampade vindruvor) på er manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 frugan sippar på ett glas martini.. medans jag dricker en latte o njuter ett glas singlemalt. lite sött till.fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Lite japansk whisky å värma sig till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Värsta veganmaffian känns det som. Aja, skål (med trampade vindruvor) på er Fan, det låter ju nästan som ett AFA-möte. Tur man hade lite god jävla skinka i kylen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Fan, det låter ju nästan som ett AFA-möte. Tur man hade lite god jävla skinka i kylen... Jag sitter på en manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Jag sitter på en Var har du gjort av den andra då? Halalslaktad eller vad? Själv sitter jag säkert på 2 goa feta välmarinerade... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 (ändrad) Gott o blandat med frugan och Bkk's stekare no1. Ändrades Mars 15, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Gott o blandat med frugan och Bkk's stekare no1. image.jpg Stekare, önskar man vore där. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Gott o blandat med frugan och Bkk's stekare no1. image.jpg Här är det bara Blå ser bra ut för Frölunda ! Ser inte till Clion han skulle haft med Bruttan kunde han sitta på axlarna Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Fun Light Apelsin, sodastreamad Bild finns ej Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Skål bra val! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu