ellim63 Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 kanske en weekend i Prag om en dryg månad....skulle vara fantastiskt trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 En stor kopp kaffe på nymalda bönor, mmm. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Lite uppvärmning i loungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Lite rödtjut på eftermiddagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 En låda Leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 En låda Leo Nam soda än så länge... Men när jag hämtat tee raggen från jobbet, så blire Zeunerts Original å ett par vodka-shots. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 En veteöl, Franziskaner helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Dags för en julmust eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 (ändrad) Julmust måste vara någe av det godaste som finns. Och så Bordsdricka Ändrades Mars 1, 2014 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Kaffe på OK Globen, Stockholm, Sweden. Väntar på en plats i GDS hallen. Ska tvätta pärlan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Lagrad Rom innan kvällspromenaden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 världens bästa Göran kom förbi med en kasse vin som vi ska botanisera bland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Klart. Pärlan redo att sparka rumpa igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Klart. Pärlan redo att sparka rumpa igen. Fan Dricker Du avfettning?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 (ändrad) Nicholas, on 01 Mar 2014 - 18:55, said: Klart. Pärlan redo att sparka rumpa igen. Rätt fet bil.. Gillar ljudet när den varvar. http://www.youtube.com/watch?v=vY--t5sO7_Q Jag hade en VW Golf 2,9 syncro variant som var compressmatad. Det var kring 00-03 Den var en sleeper. Nu suger jag på en Zubrowka med Ramlösa citrus. Lchf style. Ändrades Mars 1, 2014 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Heineken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 "Svarta Döden", Isländskt brennivin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 "Svarta Döden", Isländskt brennivin Äter du surhaj till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Äter du surhaj till? Nee, har jag aldrig provat fast vi vart på Island för nåt år sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Hämtat frugan hos en kompis och nu är det bedövning som gäller.. För det är melodifestivalen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Nee, har jag aldrig provat fast vi vart på Island för nåt år sedan Akta dig för det, är nog det värsta som jag ätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Akta dig för det, är nog det värsta som jag ätet. Måtte vara nåt i klass med surströmming då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 jag dricker loka på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 2, 2014 Dela Inlagd Mars 2, 2014 hittade en rioja, o det smakade mera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 2, 2014 Dela Inlagd Mars 2, 2014 vilken tur att det fanns en slurk boxvin kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu