Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Du verkar ha en modern skärm ser jag... :crazy:

Det är det allra senaste på Västkusten :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4273

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1951

Avregistrerad clion

Du verkar ha en modern skärm ser jag... :crazy:

nja har en surfplatta också

men den ligger mest.å dammar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Faan att ni aldrig lär er... IPA smakar plåtburk...

Nja man kan säga att jag tycker att det smakar plåtburk men det finns inga fel när någon tycker om något. Free your mind and your soul will follow och trevlig fredag på dig! :)
Dela på andra sajter

Nja man kan säga att jag tycker att det smakar plåtburk men det finns inga fel när någon tycker om något. Free your mind and your soul will follow och trevlig fredag på dig! :)

Min äldsta son är tokig i den där sörjan, å han försöker lära mej att uppskatta??? det. men nej, de går åt h-e varenda gång...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Min äldsta son är tokig i den där sörjan, å han försöker lära mej att uppskatta??? det. men nej, de går åt h-e varenda gång...

Varför gnälla om vad andra dricker hela jävla tiden för? Låt folk dricka vad fan dom vill.. fan är det inte mat så är det dricka det gnälls på! Ta dig en jävel and stfu! :)

Nu dricker jag lite Afrika vin!

Dela på andra sajter

Varför gnälla om vad andra dricker hela jävla tiden för? Låt folk dricka vad fan dom vill.. fan är det inte mat så är det dricka det gnälls på! Ta dig en jävel and stfu! :)

attachicon.gif2014-02-28 20.03.07.jpg

No1. Hörru inga jävla brösttoner. 

In vino veritas... Say no more...

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Man behöver inte tycka om det. Min poäng är att det inte finns några rätt eller fel när det gäller smak. Måste ju dock säga att sonen verkar vara en kille med koll på läget. :)
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Skål mannen! :)
Dela på andra sajter

Man behöver inte tycka om det. Min poäng är att det inte finns några rätt eller fel när det gäller smak. Måste ju dock säga att sonen verkar vara en kille med koll på läget. :)

Ja han har en jäkla koll, å Single-smaken delar vi... Men vaffan han måste ha fått ölsmaken från Brevbärarn.. 

Dela på andra sajter

Med lillfingret i (rätt) vinkel... hehe

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Ja han har en jäkla koll, å Single-smaken delar vi... Men vaffan han måste ha fått ölsmaken från Brevbärarn..

En konstig sak med smak är att det man gillar som mest nu tyckte jag inte alls om första gången. Allt ifrån kaffe, vin, öl av alla sorter whiskey mm.
Dela på andra sajter

En konstig sak med smak är att det man gillar som mest nu tyckte jag inte alls om första gången. Allt ifrån kaffe, vin, öl av alla sorter whiskey mm.

Samma här, det finns ett öl som heter Bellman. Å jag älskade det, nu får jag kräkreflexer av det... 

Men nu så börjar vinvärlden faktiskt glänta lite på dörren, men jag är novis i ämnet.

Dela på andra sajter

Dricker Pistonhead Flat tire för första o absolut SISTA gången..

Smakar kemiskt o sött, definitionen av en fulöl - men billig var den... :crazy:

post-3685-0-99607000-1393617521_thumb.jp

Ändrades av mangokid
Dela på andra sajter

Samma här, det finns ett öl som heter Bellman. Å jag älskade det, nu får jag kräkreflexer av det... 

Men nu så börjar vinvärlden faktiskt glänta lite på dörren, men jag är novis i ämnet.

även fast du börjar bli till åren så har du verkligen nåt att se fram emot!!! :thumbsup:

Dela på andra sajter

även fast du börjar bli till åren så har du verkligen nåt att se fram emot!!! :thumbsup:

Phui.. Till åren?? Ja jo tjena å tack för den pungsparken.. 

Ähh fan jag går till ättestupa nu...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...