Kenneth4618 Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Du verkar ha en modern skärm ser jag... Det är det allra senaste på Västkusten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 En rejäl HP sitter bra efter dagens elände. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Vart och käkat kinamat med familjen och nu blir det lite bärs och COD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 En mörk lager. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Mycket schhmak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Faan att ni aldrig lär er... IPA smakar plåtburk... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 En härlig trappist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 28, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 28, 2014 Du verkar ha en modern skärm ser jag... nja har en surfplatta också men den ligger mest.å dammar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Faan att ni aldrig lär er... IPA smakar plåtburk... Nja man kan säga att jag tycker att det smakar plåtburk men det finns inga fel när någon tycker om något. Free your mind and your soul will follow och trevlig fredag på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Nja man kan säga att jag tycker att det smakar plåtburk men det finns inga fel när någon tycker om något. Free your mind and your soul will follow och trevlig fredag på dig! Min äldsta son är tokig i den där sörjan, å han försöker lära mej att uppskatta??? det. men nej, de går åt h-e varenda gång... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Min äldsta son är tokig i den där sörjan, å han försöker lära mej att uppskatta??? det. men nej, de går åt h-e varenda gång... Varför gnälla om vad andra dricker hela jävla tiden för? Låt folk dricka vad fan dom vill.. fan är det inte mat så är det dricka det gnälls på! Ta dig en jävel and stfu! Nu dricker jag lite Afrika vin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Varför gnälla om vad andra dricker hela jävla tiden för? Låt folk dricka vad fan dom vill.. fan är det inte mat så är det dricka det gnälls på! Ta dig en jävel and stfu! Nu dricker jag lite Afrika vin! 2014-02-28 20.03.07.jpg No1. Hörru inga jävla brösttoner. In vino veritas... Say no more... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Min äldsta son är tokig i den där sörjan, å han försöker lära mej att uppskatta??? det. men nej, de går åt h-e varenda gång... Man behöver inte tycka om det. Min poäng är att det inte finns några rätt eller fel när det gäller smak. Måste ju dock säga att sonen verkar vara en kille med koll på läget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Varför gnälla om vad andra dricker hela jävla tiden för? Låt folk dricka vad fan dom vill.. fan är det inte mat så är det dricka det gnälls på! Ta dig en jävel and stfu! Nu dricker jag lite Afrika vin! 2014-02-28 20.03.07.jpg Skål mannen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Man behöver inte tycka om det. Min poäng är att det inte finns några rätt eller fel när det gäller smak. Måste ju dock säga att sonen verkar vara en kille med koll på läget. Ja han har en jäkla koll, å Single-smaken delar vi... Men vaffan han måste ha fått ölsmaken från Brevbärarn.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Varför gnälla om vad andra dricker hela jävla tiden för? Låt folk dricka vad fan dom vill.. fan är det inte mat så är det dricka det gnälls på! Ta dig en jävel and stfu! Nu dricker jag lite Afrika vin! 2014-02-28 20.03.07.jpg Med lillfingret i (rätt) vinkel... hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 12 årig glenlivet "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Ja han har en jäkla koll, å Single-smaken delar vi... Men vaffan han måste ha fått ölsmaken från Brevbärarn.. En konstig sak med smak är att det man gillar som mest nu tyckte jag inte alls om första gången. Allt ifrån kaffe, vin, öl av alla sorter whiskey mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 En konstig sak med smak är att det man gillar som mest nu tyckte jag inte alls om första gången. Allt ifrån kaffe, vin, öl av alla sorter whiskey mm. Samma här, det finns ett öl som heter Bellman. Å jag älskade det, nu får jag kräkreflexer av det... Men nu så börjar vinvärlden faktiskt glänta lite på dörren, men jag är novis i ämnet. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 (ändrad) Dricker Pistonhead Flat tire för första o absolut SISTA gången.. Smakar kemiskt o sött, definitionen av en fulöl - men billig var den... Ändrades Februari 28, 2014 av mangokid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 någe rödtjutt på Z som är på14.5pocent /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Plantation-rom med några droppar lime, himmelskt gott.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 Samma här, det finns ett öl som heter Bellman. Å jag älskade det, nu får jag kräkreflexer av det... Men nu så börjar vinvärlden faktiskt glänta lite på dörren, men jag är novis i ämnet. även fast du börjar bli till åren så har du verkligen nåt att se fram emot!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 även fast du börjar bli till åren så har du verkligen nåt att se fram emot!!! Phui.. Till åren?? Ja jo tjena å tack för den pungsparken.. Ähh fan jag går till ättestupa nu... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 28, 2014 Dela Inlagd Februari 28, 2014 fortfarande lite kvar.... med en riktigt god ESB..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu