Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Ni, du Peolito m.fl, som hela tiden testar en massa nya olika IPA, OPA, EPA och vadfan de nu heter, hittar ni någonsin en favorit som ni återkommer till? Eller har ni ett behov av att hela tiden testa nya "spännande" smaker och vad gör ni ifall bolagets sortiment inte räcker till?   Själv är jag nöjd om jag kan variera mellan Sofiero och DAB...

UPA ska det vara, annars var din uppräkning inte så dålig. Det är i varje fall för mig på samma sätt som med mat. Inte är det något fel på pytt i panna eller ärtsoppa. Men att äta dessa två rätter jämt och ständigt trötnar jag ganska fort på. Älskar att prova olika maträtter på samma sätt som det är roligt att prova olika öl. Ibland hittar man något riktigt gott och då försöker man att lägga det på minnet och rätt vad det är så kommer man i kontakt med det igen. Skulle man få en riktig smakupplevelse men aldrig mer få möjlighet att prova den något mer får man ju försöka komma ihåg vad man missar. Räcker inte bolagets sortiment till så får man väl åka till Thailand och övergå till Lao Kao provning, då blir man snabbt nöjd! Ändrades av Wangthong
Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4273

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1952

Ska prova veckans vin när jag väl är klar med jobbet...

post-3473-0-54211000-1393224280_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Hemgjort Bubbelvatten.. Jävla Mackan, här sitter en annan i fattigdom å elände...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Julmust

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Med det blaskdrickat kan det inte bli annat än lugnt  :_russian:

Sa mannen som dricker utspädd mjölk..och gillar det :ahh:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Sa mannen som dricker utspädd mjölk..och gillar det :ahh:

Det smakar bättre än Ouzo iaf.Du är allt bra avundsjuk att jag prioriterar nykterheten just nu va?  :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

Det smakar bättre än Ouzo iaf.Du är allt bra avundsjuk att jag prioriterar nykterheten just nu va?  :thumbsup:

Hårfint mellan minimjölk och ouzo.

Nää, varför skulle jag vara avundsjuk på det för, jag är själv nykter?  Tycker det är bra om du mår bra av det :thumbsup:

Men det är ju du med dina ständiga kommentarer om andras dryckesvanor som avundsjukan lyser igenom på när du sitter där med din mjölkmustasch  :y2:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...