Wangthong Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 (ändrad) Ni, du Peolito m.fl, som hela tiden testar en massa nya olika IPA, OPA, EPA och vadfan de nu heter, hittar ni någonsin en favorit som ni återkommer till? Eller har ni ett behov av att hela tiden testa nya "spännande" smaker och vad gör ni ifall bolagets sortiment inte räcker till? Själv är jag nöjd om jag kan variera mellan Sofiero och DAB...UPA ska det vara, annars var din uppräkning inte så dålig. Det är i varje fall för mig på samma sätt som med mat. Inte är det något fel på pytt i panna eller ärtsoppa. Men att äta dessa två rätter jämt och ständigt trötnar jag ganska fort på. Älskar att prova olika maträtter på samma sätt som det är roligt att prova olika öl. Ibland hittar man något riktigt gott och då försöker man att lägga det på minnet och rätt vad det är så kommer man i kontakt med det igen. Skulle man få en riktig smakupplevelse men aldrig mer få möjlighet att prova den något mer får man ju försöka komma ihåg vad man missar. Räcker inte bolagets sortiment till så får man väl åka till Thailand och övergå till Lao Kao provning, då blir man snabbt nöjd! Ändrades Februari 23, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Fick precis en brainfreeze av mangoshaken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 En australiensk Pale Ale till 5 milen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Snart nedsläpp, skål! Mängder med svenskar på plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Bira med brorsan på Paddingtons i Gbg.Heja svärje. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 En Highland park i väntan på Hamnoi som tar den packade norrlänningen till flyget PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Februari 24, 2014 Dela Inlagd Februari 24, 2014 Ska prova veckans vin när jag väl är klar med jobbet... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 24, 2014 Dela Inlagd Februari 24, 2014 En caipirinha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 24, 2014 Dela Inlagd Februari 24, 2014 Ett glas rött ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 24, 2014 Dela Inlagd Februari 24, 2014 Det blir eventuellt inte en lugn kväll... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 24, 2014 Dela Inlagd Februari 24, 2014 Skall iväg och snorkla kl 07 imorgon. Hmmm får se om man kommit hem då ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 24, 2014 Dela Inlagd Februari 24, 2014 Hemgjort Bubbelvatten.. Jävla Mackan, här sitter en annan i fattigdom å elände... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Ett glas riesling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Julmust Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Kaffe men det hade smakat bra med en öl nu "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Kaffe men det hade smakat bra med en öl nu Suger på en Oppigård Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Gissningsvis hela baren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Det blir eventuellt inte en lugn kväll... Med det blaskdrickat kan det inte bli annat än lugnt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Med det blaskdrickat kan det inte bli annat än lugnt Sa mannen som dricker utspädd mjölk..och gillar det Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Sa mannen som dricker utspädd mjölk..och gillar det Det smakar bättre än Ouzo iaf.Du är allt bra avundsjuk att jag prioriterar nykterheten just nu va? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Det smakar bättre än Ouzo iaf.Du är allt bra avundsjuk att jag prioriterar nykterheten just nu va? Hårfint mellan minimjölk och ouzo. Nää, varför skulle jag vara avundsjuk på det för, jag är själv nykter? Tycker det är bra om du mår bra av det Men det är ju du med dina ständiga kommentarer om andras dryckesvanor som avundsjukan lyser igenom på när du sitter där med din mjölkmustasch Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Det smakar bättre än Ouzo iaf.Du är allt bra avundsjuk att jag prioriterar nykterheten just nu va? Surpitten tar iallafall ett järn och gnäller inte http://img.tapatalk.com/d/14/02/095101811427/y8ymeryq.jpg[/ IMG] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Någonting säger mig att bilden sket sig tidigare så jag kör igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Februari 26, 2014 Dela Inlagd Februari 26, 2014 Sitter och suger i mig det här Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 27, 2014 Dela Inlagd Februari 27, 2014 Öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu