Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Endast det bästa duger såhär på Lördagen...

Smaken är ju som baken som tur är för Sofiero gör inte öl i min smak.
Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4273

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1951

En Broklyn Lager med en forum vän ..Mr B747 en trevlig snubbe.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

En Broklyn Lager med en forum vän ..Mr B747 en trevlig snubbe.

attachicon.gifimage.jpg

Slöseri på en Vännäsbo, men skål på er :thumbsup:

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

usaty2yj.jpg

Jag och Hamnoi kämpar vidare med öldrickning.

Kämpar är väl helt fel ord.

Du har väl berättat för lilleputten att det första man lärde sig på hemkunskapsundervisningen var att bygga en hembränningsapparat.

Dela på andra sajter

Bowmore Islay.

På tal om detta.

En av de roligaste filmklippen jag någonsin sett är:

Ur Sällskapsresan 1.

Toaletten på flygplatsen före avresan:

Sven Melander :  Ska du ha dig en sup?

Lasse Åberg: Nej tack, jag dricker inte starksprit!

Sven Melander drar ner glasögonen och kollar in sina rödsprängda ögon i spegeln samtidigt som han svarar - ...vem fan gör det???

post-8656-0-16836200-1393106555_thumb.jp

post-8656-0-32102300-1393106710_thumb.jp

Ändrades av Krafta

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Libertine black ale

Ni, du Peolito m.fl, som hela tiden testar en massa nya olika IPA, OPA, EPA och vadfan de nu heter, hittar ni någonsin en favorit som ni återkommer till? Eller har ni ett behov av att hela tiden testa nya "spännande" smaker och vad gör ni ifall bolagets sortiment inte räcker till?   Själv är jag nöjd om jag kan variera mellan Sofiero och DAB...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Fick dra på SVT Play för frugan vill se melodifestivalen efter hon kommit från jobbet.. Drickat ökade markant efter att frugan kom hem och chefade upp oss. :)

Dela på andra sajter

Ni, du Peolito m.fl, som hela tiden testar en massa nya olika IPA, OPA, EPA och vadfan de nu heter, hittar ni någonsin en favorit som ni återkommer till? Eller har ni ett behov av att hela tiden testa nya "spännande" smaker och vad gör ni ifall bolagets sortiment inte räcker till?   Själv är jag nöjd om jag kan variera mellan Sofiero och DAB...

Detta är en fyrpack som jag köpt flera gånger på boa. praktisk pappkartong med handtag...

samt så gillar jag det mesta av Brew dog som jag smakat 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Äntligen!

Får nog bli en flygbiljett till Athen och inhandla en ny flarra, fast problemet är att den måste gotta till i minst 10år i skåpet hemma

för att få den rätta bouqueten. Sörjer den flaskan lite, den har skrämt många besökare här :giggle: .

Jaja ,nu dricker jag kaffe. Blev en tidig kväll igår, men läskade mellan 13.00-22.00 och det känns idag.

Får se om det blir några Spaten med 747:an på pizzan innan han flyger hemåt men sedan får det bli nyktert en vecka eller tre.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...