Peolito Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Endast det bästa duger såhär på Lördagen... Smaken är ju som baken som tur är för Sofiero gör inte öl i min smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Tar en electric nurse på pulsen. Double India Pale Ale. Inte dum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 En Broklyn Lager med en forum vän ..Mr B747 en trevlig snubbe. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 (ändrad) En Broklyn Lager med en forum vän ..Mr B747 en trevlig snubbe. image.jpg Slöseri på en Vännäsbo, men skål på er Ändrades Februari 22, 2014 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Kopplar av med en lagrad Rom från Venezuela. Yummie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Jag och Hamnoi har knäckt den berömda ouzo flaskan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Smörpundet porter från Nynäshamns bryggeri glider ner med lätthet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Jag och Hamnoi kämpar vidare med öldrickning. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Vodka russian till melodifestivalseländet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Björne 7,2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Coco psycho 10 pocent Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Coco psycho 10 pocent Enis Där blir det gaser i magen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Det var segt i början.. Men nu börjar det ordnar till sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Det var segt i början.. Men nu börjar det ordnar till sig. uploadfromtaptalk1393102474765.jpg Cornelis? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Cornelis? Blir det säkert senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Libertine black ale Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Jag och Hamnoi kämpar vidare med öldrickning. Kämpar är väl helt fel ord. Du har väl berättat för lilleputten att det första man lärde sig på hemkunskapsundervisningen var att bygga en hembränningsapparat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 (ändrad) Bowmore Islay. På tal om detta. En av de roligaste filmklippen jag någonsin sett är: Ur Sällskapsresan 1. Toaletten på flygplatsen före avresan: Sven Melander : Ska du ha dig en sup? Lasse Åberg: Nej tack, jag dricker inte starksprit! Sven Melander drar ner glasögonen och kollar in sina rödsprängda ögon i spegeln samtidigt som han svarar - ...vem fan gör det??? Ändrades Februari 22, 2014 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Libertine black ale Ni, du Peolito m.fl, som hela tiden testar en massa nya olika IPA, OPA, EPA och vadfan de nu heter, hittar ni någonsin en favorit som ni återkommer till? Eller har ni ett behov av att hela tiden testa nya "spännande" smaker och vad gör ni ifall bolagets sortiment inte räcker till? Själv är jag nöjd om jag kan variera mellan Sofiero och DAB... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Fick dra på SVT Play för frugan vill se melodifestivalen efter hon kommit från jobbet.. Drickat ökade markant efter att frugan kom hem och chefade upp oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Ni, du Peolito m.fl, som hela tiden testar en massa nya olika IPA, OPA, EPA och vadfan de nu heter, hittar ni någonsin en favorit som ni återkommer till? Eller har ni ett behov av att hela tiden testa nya "spännande" smaker och vad gör ni ifall bolagets sortiment inte räcker till? Själv är jag nöjd om jag kan variera mellan Sofiero och DAB... Detta är en fyrpack som jag köpt flera gånger på boa. praktisk pappkartong med handtag... samt så gillar jag det mesta av Brew dog som jag smakat /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Nja lite manligt känns det nog att svänga sig med konstiga ölsorter. Tacka vet jag Sofiero och Harboe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Jag och Hamnoi har knäckt den berömda ouzo flaskan. Äntligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 23, 2014 Dela Inlagd Februari 23, 2014 Äntligen! Får nog bli en flygbiljett till Athen och inhandla en ny flarra, fast problemet är att den måste gotta till i minst 10år i skåpet hemma för att få den rätta bouqueten. Sörjer den flaskan lite, den har skrämt många besökare här . Jaja ,nu dricker jag kaffe. Blev en tidig kväll igår, men läskade mellan 13.00-22.00 och det känns idag. Får se om det blir några Spaten med 747:an på pizzan innan han flyger hemåt men sedan får det bli nyktert en vecka eller tre. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu