MickeN Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Dränker hästarna i en Erdinger Weissbräu Kristall + en Jäger. Går inte så bra på travet, må dom vila i frid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 (ändrad) Ett gott glas rött italienskt och kör Kanal5 Play favoriter i repris Ändrades April 9, 2011 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Tuborg Gold till hockeyn..fulöl från tyskland...men det blir bara 2.ska börja jobba imorron kl 06.00.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Yamazaki! Älskar japansk whisky! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galimatias Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Clan MacGregor Whiskey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 En sexa Skåne och en öl. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2011 Dela Inlagd April 11, 2011 Nu dricker vi ur glasen stolta stad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd April 11, 2011 Dela Inlagd April 11, 2011 En grogg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 11, 2011 Dela Inlagd April 11, 2011 bärs manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Falcon export Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bruno99 Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Ett gäng med Victoria Bitter har det blivit. Mvh Bruno Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 För mycket alcohol Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 För mycket alcohol Vem fyller 70 år??Kärringa eller. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Vem fyller 70 år??Kärringa eller. Fan har jag tagit fel på datum var på väg till Dig imorgon!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Fan har jag tagit fel på datum var på väg till Dig imorgon!!!!!!!!! Det var två veckor sen men du har väl blivit glömsk efter all booosse Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2011 Bombay När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Ser gott ut Clion PM:A en till mig Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Nu är det kaffe, chokladbit och whiskey, vad dricker man annars till Brittisk deckare? Ja, det är klart, man kanske skulle haft en pint Engelsk Ale och slafsa i sig nå´n Shepards Pie.. Nåväl... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Öl..Pripps blåa...tittar också på eng deckare...bara så jä-la trött på all reklam.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Bombay Sluta snåla med spriten Tänk på att drickan är dyrare Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 (ändrad) Kan ej bestäma mej om jag ska ta en falcon export eller en carlsberg sort guld så jag provar med båda Ändrades April 15, 2011 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai p Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 jag slog upp en glenfiddich specialreserv 12 year old Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd April 15, 2011 Dela Inlagd April 15, 2011 Norrlands Guld med Grant's i glaset jämte!!! Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 16, 2011 Dela Inlagd April 16, 2011 Abbot Ale på kylning. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 16, 2011 Dela Inlagd April 16, 2011 Jag köpte ett nytt öl för mig. Den är fruktansvärt lättdrucken och ett verkligen gott öl. Procentsatsen är precis lagom för mig. Jag köpte 10st idag vid 13,50 tiden och har hunnit avverka 5st hittills. Kvällen är ju fortfarande ung Så här ser den ut. Harboe pilsner 5,0% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu