hamnoi Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 (ändrad) Ta nu en riktig karatefylla med Hamnoi så kommer du ha kul som fan. Bjud han på ett par Jäger om han blir för jobbig, då slocknar han direkt Ähh , du måste ha slängt i mig några roofies din jävla stekarbandit Ändrades Februari 15, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Ähh , du måste ha slängt i mig några roofies din jävla stekarbandit BTT gav mig några piller senaste träffen, var rädd att du skulle sno mina skor så jag var tvungen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Hotell Örgryte http://www.hotelorgryte.se ?? Ändå närmare mig isåfall Topic: En ...i soffan 16954.jpg YES PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 En Bowmore är alldrig fel! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Ja vad ska man hitta på nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1392497460.688493.jpg Ja vad ska man hitta på nu? En gammal hederlig häxblandning är aldrig fel Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1392497460.688493.jpg Ja vad ska man hitta på nu? Du får väl göra som man gjorde i sin ungdom när man snodde alkohol hemifrån mao en häxblandning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 En gammal hederlig häxblandning är aldrig fel Haha... du hann före! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Haha... du hann före! Alltid ett steg före Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 (ändrad) Vad drack denna som skrev det här i November (2013) förra året. Var det Lao Kao? : Det är ju inte hemresa detta handlar om, även om man beräknar att 300 000 människor.utlänningarnu sitter fast i Thailand.Det är ju det farliga politiska läget det handlar om, där regeringen tycks handlingsförlamadpga av militärens ovilja, och polisens okunskap att gå in och reda ut detta.Du har 10 tusentals människor ute på gatorna nu i Bangkok. Samlade kring de 2 största flygplatsernaoch parlamentet. Men också på flera andra ställen.Det är ju enkelheten att denna mobb nu kan styra som det tycks, hur den vill som är farligt.Militären har inte ens stängt tillfarten till flygplatserna. TV meddelar nu att den röda gruppen skall hålla ett stormöte på en stor plats i Bangkok i morgon.Man vet ju ej hur detta läge kan urarta med en handlingsförlamad ledning i landet. OK, Vi har facit nu... Ändrades Februari 15, 2014 av JohanB Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Nu dricker jau mitt skitöl stolta stad....aldrig mer fulöl från "Das Vaterland" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Här är min samling Fredman. Mina personliga favoriter är Talisker & Lagavulin. Nu blir det en talisker i glaset - skål! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Dricker och dricker... det finns annat som berusar också... http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Dricker och dricker... det finns annat som berusar också... Japp, det är partiet mellan kanterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Dricker och dricker... det finns annat som berusar också... Där är han ju! Har du legat i ide? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Där är han ju! Har du legat i ide? Jo efter mitt bottennapp så har det ju vatt skämskudde ett tag... Vi får se om jag törs komma ut ur frysboxen vad det lider. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 En gammal hederlig häxblandning är aldrig fel Ägglikör+ gin + lite angostura . Kräkmedel??? Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Jo efter mitt bottennapp så har det ju vatt skämskudde ett tag... Vi får se om jag törs komma ut ur frysboxen vad det lider. Men mitt nuvarande inlägg står jag för! Bra låt också! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Ägglikör+ gin + lite angostura . Kräkmedel??? Nån som vill ha litta gammal ägglikör??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Jo efter mitt bottennapp så har det ju vatt skämskudde ett tag... Vi får se om jag törs komma ut ur frysboxen vad det lider. Det har jag missat... vad är det för bottennapp då? Privat eller på MPR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Jo efter mitt bottennapp så har det ju vatt skämskudde ett tag... Vi får se om jag törs komma ut ur frysboxen vad det lider. Hej RoiET, välkommen tebaks till verkligheten i Thailand!! Bara & borsta av sig dammet & komma igen. JohanB Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Det har jag missat... vad är det för bottennapp då? Privat eller på MPR? Har du missat det så är jag bara tacksam. Moving on.. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Dricker och dricker... det finns annat som berusar också... Man kan bara tacka! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Har du missat det så är jag bara tacksam. Moving on.. Äh vad fan det händer väl de flesta och jag ska inte kasta första stenen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Har du missat det så är jag bara tacksam. Moving on.. Minns faktiskt inte heller vilket bottennapp du har gjort så välkommen tillbaka RoiET! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu