Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

En kall Zeunerts på pizzan med familjen...

attachicon.gifimage.jpg

Inte första gången du är där va ??? Är det där du och Mackan sitter och eftersläcker på söndagarna ???  :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4273

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1951

Ingen öl hemma så jag fick sno en cider från frugan innan jag dyker på starkare medicin. Skulle ju inte dra på idag.. Men jag tog ju bara en Bacardi cola igår så idag får jag nog släppa loss lite.. OS-guldet måste ju firas med!

Dela på andra sajter

Inte första gången du är där va ??? Är det där du och Mackan sitter och eftersläcker på söndagarna ???  :crazy:

Inte första gången :-) Men Nääää Näää, den här pizzan får inte m33 hänga med till, bara för familjestunder.

Pizza Ferrari är mitt och M33s fyllehak, Spaten för 45 spänn...rena fyndet.

Här har dom Zeunerts , går fint det med. Tar en till nu, men orkade bara halva pizzan..när hände det sist?????

Skål makaronklubbsbroder..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Vi eftersläcker sällan på söndagar (man blir så jävla packad på våra möten) men vi brukar annordna Mpr-träffar på pizzan för ett noga utvalt klientel ;)

Dela på andra sajter

Inte första gången :-) Men Nääää Näää, den här pizzan får inte m33 hänga med till, bara för familjestunder.

Här har dom Zeunerts , går fint det med. Tar en till nu, men orkade bara halva pizzan..när hände det sist?????

Ähhh, är det Venezia eller Vezuvio eller vad fan den heter så råkade ni ta med både mig och J666 dit dagen innan eran resa till Thailand.

Det slutade ju med fina fyllor :)

Dela på andra sajter

Ähhh, är det Venezia eller Vezuvio eller vad fan den heter så råkade ni ta med både mig och J666 dit dagen innan eran resa till Thailand.

Det slutade ju med fina fyllor :)

Vet jag väl..,ge fan i o förstöra mina skarvade historier din snornäsa :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Här har dom Zeunerts , går fint det med. Tar en till nu, men orkade bara halva pizzan..när hände det sist? ????

Jo skål på dig makarontask.By the way går lite ot nu.Det verkar bli Götet för mig till helgen äntligen.Ledig Fre-Mån.Du får pm lite närmare. :spiteful: Därför Loka drickning i helgen. :crazy:

Dela på andra sajter

Här har dom Zeunerts , går fint det med. Tar en till nu, men orkade bara halva pizzan..när hände det sist? ????

Kan man inte tro att Hiso-Hamnoi går på sådana sunkhak?! ;)

Dela på andra sajter

Kan man inte tro att Hiso-Hamnoi går på sådana sunkhak?! ;)

Får råd med dyra kvalitets torkarblad om jag går på sunkhak och beblandar mig med fotfolket ibland :-)

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

Jo skål på dig makarontask.By the way går lite ot nu.Det verkar bli Götet för mig till helgen äntligen.Ledig Fre-Mån.Du får pm lite närmare. :spiteful: Därför Loka drickning i helgen. :crazy:

Oh My Buddha , där rök den nyktra helgen :-) Men vad trevligt, hör av dig.

Skål...såhär nöjd ser frugan ut när jag berättade om din ankomst hahaha

Dela på andra sajter

Får råd med dyra kvalitets torkarblad om jag går på sunkhak och beblandar mig med fotfolket ibland :-)

Härligt att det är fler som diggar och uppskattar svindyra torkarblad.

Trodde bara att det var jag och Andrejs. :14:

Dela på andra sajter

Oh My Buddha , där rök den nyktra helgen :-) Men vad trevligt, hör av dig.

Skål...såhär nöjd ser frugan ut när jag berättade om din ankomst hahaha

attachicon.gifimage.jpg

Åh fan....Den bilden säger att jag ska stanna hemma och sköta renjävlarna. :bs_help:  :whoco5:

Dela på andra sajter

Åh fan.Den bilden säger att jag ska stanna hemma och sköta renjävlarna. :bs_help:  :whoco5:

Ta nu en riktig karatefylla med Hamnoi så kommer du ha kul som fan. Bjud han på ett par Jäger om han blir för jobbig, då slocknar han direkt ;)

Dela på andra sajter

Nä men kom hem och hela huset var uppsidedown... kamera borta och mycket mera... Har full time nu att fylla i papper samt jaga vissa gubbar på detta forum för att få en förklaring

Låter inget vidare, jobbigt med "hembesök" men hoppas du kanske får tillbaka lite av grejerna. Låter som man inte kan lite på folket här i forat... lite tråkigt. Hoppas det löser sig i alla fall.

Alltid på de svagas sida.

Dela på andra sajter

Ta nu en riktig karatefylla med Hamnoi så kommer du ha kul som fan. Bjud han på ett par Jäger om han blir för jobbig, då slocknar han direkt ;)

Det ska jag.L/P är en kul prick.Han och Andrejs påminner om varandra.Får se hur länge min kära lillebror vill ha mig inneboende då han har smått och allt.Annars vet jag ett hotell som ligger nära brorsan och mitt vattenhål Paddingtons (då jag är där)Har varit på väg ner sedan jul,men det har alltid kommit nåt i vägen.Men nu jäv.är det nära. :thumbsup:

Dela på andra sajter

Nu får vi öka och bedöva mig riktigt inför melodifestivalen! :)

Sen en satan_vad_glad_jag_bli_sus_i_skallen_låt med!

Dela på andra sajter

Det ska jag.L/P är en kul prick.Han och Andrejs påminner om varandra.Får se hur länge min kära lillebror vill ha mig inneboende då han har smått och allt.Annars vet jag ett hotell som ligger nära brorsan och mitt vattenhål Paddingtons (då jag är där)Har varit på väg ner sedan jul,men det har alltid kommit nåt i vägen.Men nu jäv.är det nära. :thumbsup:

Hotell Örgryte   http://www.hotelorgryte.se     ??   Ändå närmare mig isåfall :spiteful:

Topic: En ...i soffan

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...