Tallviking Inlagd Februari 14, 2014 Dela Inlagd Februari 14, 2014 Cuba Libre Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 14, 2014 Dela Inlagd Februari 14, 2014 Bishops Finger, lagom kall med baconsnacks,,,,,vilken gourmet man är,,,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2014 Dela Inlagd Februari 14, 2014 Luders "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Februari 14, 2014 Dela Inlagd Februari 14, 2014 Chang ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 14, 2014 Dela Inlagd Februari 14, 2014 grants Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 14, 2014 Dela Inlagd Februari 14, 2014 Chang ? Chang som mellanöl ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 #4 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Lite blandat Tjeckiskt sen blir det en Blooooddddyyyy till Hockeyn! Trevlig Lörda på Er! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Lite blandat Tjeckiskt sen blir det en Blooooddddyyyy till Hockeyn! Trevlig Lörda på Er! Idag har det fått bli svenskt dagen till ära! Snacka om svettig sportdag, att ta guld tar på krafterna. USA -Ryssland var ju en ryssare, tur man kunde ta det lite lugnare under curlingen. Ska man orka nästa match behövs en riktig middag. Det får bli en gotländsk kraftgivande öl, WW. Heja Sverige! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 (ändrad) Idag har det fått bli svenskt dagen till ära! Snacka om svettig sportdag, att ta guld tar på krafterna. USA -Ryssland var ju en ryssare, tur man kunde ta det lite lugnare under curlingen. Ska man orka nästa match behövs en riktig middag. Det får bli en gotländsk kraftgivande öl, WW. Heja Sverige! Ja Hockeyn va ju jobbig jag Drog lite Rök-Heroin Pust!!! Sen Curling vart ju en choc Valllium! Herregud! Avgiftning eftr OL? PS: Saffranspannkaka & Mjölk är bästa medocin säger Pippi! Trevlig Helg! Ändrades Februari 15, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 En ur bottenlagret!!!!! Pyss på er bovar å banditer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Sveper en bötet barley wine efter några timmar i Skärholmen centrum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 En ur bottenlagret!!!!! Pyss på er bovar å banditer Visa en Bild på Hålet/Grottan Please? Här får Du en På Mig!!! ?HUI Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Visa en Bild på Hålet/Grottan Please? Här får Du en På Mig!!! ?HUI Det var en rejäl bakpotatis du har i nyllet . Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Nu går vi över till JB när det gäller. Pyss på dig själv och trevlig match! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Det var en rejäl bakpotatis du har i nyllet . Bra Grejer samt lite allergi gör susen på Snoken! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 33 cl öl försvinner ju för fort bara 2 svälj så är dom slut. Nu blir det en Newcastle Brown ale. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Visa en Bild på Hålet/Grottan Please? Här får Du en På Mig!!! ?HUI Vilken ölkran PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Vilken ölkran 60:- litern! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Finns det någon godare öl än den här? En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 En veteöl som inte har jäst klart, är inte helt fel heller! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Visa en Bild på Hålet/Grottan Please? Här får Du en På Mig!!! ?HUI Hade sänt så många biler om inte dom jä..a idi*terna som bröt sig in i mitt hus atulit kameraqn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Hade sänt så många biler om inte dom jä..a idi*terna som bröt sig in i mitt hus atulit kameraqn Snodde musen råttan??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 Nä men kom hem och hela huset var uppsidedown... kamera borta och mycket mera... Har full time nu att fylla i papper samt jaga vissa gubbar på detta forum för att få en förklaring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 15, 2014 Dela Inlagd Februari 15, 2014 En kall Zeunerts på pizzan med familjen... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu