Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4273

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1951

du är nog inte helt fel ute..nu sippar vi rödtjut! :nyam:

Och nu är det dags att börja plana ut efter en månad med jetsetfolket och ohämmat konsumerande av diverse godsaker,verkligheten står bakom hörnet och väntar  :crazy: Ni har ju en helv.s tur  :nyam: mildgrader nu och snön rinner självmant av både tak och vägar.Så något ansträngande vid konvalicenten behöver ni inte oroa er för  :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

Lite mandelte så här på kvällskvisten

post-4721-0-00829100-1391634700_thumb.jp

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

navion hispania

Tog mig nån 12 års singel malt som ståt i källaren  sedan jag avmönstra Oktavius  2007.

Smaka bra 

Dela på andra sajter

Ska man ta sig ett par jävla?! Varit nykter en månad nu ju! :)

attachicon.gifuploadfromtaptalk1391798178952.jpg

Lämna "starkspriten" till frun och ta dig ett glas vitt som mig :thumbsup: ,smuttar på en whisky bredvid så jag kan känna mig lite manlig ivf.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Lämna "starkspriten" till frun och ta dig ett glas vitt som mig :thumbsup: ,smuttar på en whisky bredvid så jag kan känna mig lite manlig ivf.

Står Wirrepavan i städskrubben?????bredvid Damvippan??? 

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Gå ut på muggen å kolla i fjölen, e det som ligger i vattnet mindre än det som hänger ovanför? Då får du kalla dej manlig... annars kan du fortsätta ``sippa´´

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Står Wirrepavan i städskrubben? ????bredvid Damvippan??? 

Jag har fortfarande lite cojones var tillskillnad från dig gubben så jag kan dricka öppet och behöver inte smyga :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Jag har fortfarande lite cojones var tillskillnad från dig gubben så jag kan dricka öppet och behöver inte smyga :thumbsup:

Har Du var i Pungen??? 

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Har Du var i Pungen??? 

Blanda inte ihop min kulpåse med innehållet i ditt huvud gubben :thumbsup:

Dela på andra sajter

Blanda inte ihop min kulpåse med innehållet i ditt huvud gubben :thumbsup:

Ha Ha Trevlig Kväll! 

Glöm inte Pencilinen!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Nu jävla dra vi loss! Frugan spelar en arablåt hela jävla tiden så jag måste döva mig med en järngrogg! :)

Denna spelar frugan hela tiden nu!

Själv kontrar jag med lite Göteborgs metal! :)

https://www.youtube.com/watch?v=TfpDo___D7w

Dela på andra sajter

Här är det Wirre med en espresso.. pecannötcola glass och fångarna på fortet.

Annars tåls ju den här videon att tittas på några hundra gånger..Brazil

Dela på andra sajter

pecannötcola glass och fångarna på fortet.

På tal om manlighet!

Nej, här är blir det kalsongfylla alá SSC!

Trevlig kväll Biatch! :)

Dela på andra sajter

På tal om manlighet!

Nej, här är blir det kalsongfylla alá SSC!

Trevlig kväll Biatch! :)

Familjen tittar på fångarna ...  

Själv blänger jag på en rulle med Rocco Sifredi i i högform i min nätbrynja och groggkalingar och käkar flottiga kycklingvingar

o halsar brännvin..manligt som fan :53:

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

Familjen tittar på fångarna ...  

Själv blänger jag på en rulle med Rocco Sifredi i i högform i min nätbrynja och groggkalingar och käkar flottiga kycklingvingar och halsar brännvin .manligt som fan :53:

Drömma sig bort är alltid skönt! Men du får väl snart en örfil från frugan så du vaknar upp i verkligheten och bege dig ut till köket med gamnacke för att blanda frugan en drink och återgå till fotmassagen! :)

Skål på dig mannen! Från en som vet den bistra sanningen! :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...