svampen Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 En bira till lunch Cha Cha tänk på kolgränd!!!!Hi Hi Ha Det Lillgubben! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 du är nog inte helt fel ute..nu sippar vi rödtjut! Och nu är det dags att börja plana ut efter en månad med jetsetfolket och ohämmat konsumerande av diverse godsaker,verkligheten står bakom hörnet och väntar Ni har ju en helv.s tur mildgrader nu och snön rinner självmant av både tak och vägar.Så något ansträngande vid konvalicenten behöver ni inte oroa er för Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Iron Maiden Trooper. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Gin & Grape Tonic och tar ett parti "fia med knuff" med bästa polarna. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Vinprovning på Långbro värdshus som sedan sköljdes ned med en baskisk gt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Lite mandelte så här på kvällskvisten manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Tog mig nån 12 års singel malt som ståt i källaren sedan jag avmönstra Oktavius 2007. Smaka bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Öl, bira, bärs, pilsner,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Ska man ta sig ett par jävla?! Varit nykter en månad nu ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Ska man ta sig ett par jävla?! Varit nykter en månad nu ju! uploadfromtaptalk1391798178952.jpg Lämna "starkspriten" till frun och ta dig ett glas vitt som mig ,smuttar på en whisky bredvid så jag kan känna mig lite manlig ivf. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Lämna "starkspriten" till frun och ta dig ett glas vitt som mig ,smuttar på en whisky bredvid så jag kan känna mig lite manlig ivf. Står Wirrepavan i städskrubben??bredvid Damvippan??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Sväljer ner lite öl till OS-invigningen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 (ändrad) Lämna "starkspriten" till frun och ta dig ett glas vitt som mig ,smuttar på en whisky bredvid så jag kan känna mig lite manlig ivf. Gå ut på muggen å kolla i fjölen, e det som ligger i vattnet mindre än det som hänger ovanför? Då får du kalla dej manlig... annars kan du fortsätta ``sippa´´ Ändrades Februari 7, 2014 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Sangsom sväljs ner till os-invigningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Står Wirrepavan i städskrubben? ?bredvid Damvippan??? Jag har fortfarande lite cojones var tillskillnad från dig gubben så jag kan dricka öppet och behöver inte smyga Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Jag har fortfarande lite cojones var tillskillnad från dig gubben så jag kan dricka öppet och behöver inte smyga Har Du var i Pungen??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Har Du var i Pungen??? Blanda inte ihop min kulpåse med innehållet i ditt huvud gubben Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Blanda inte ihop min kulpåse med innehållet i ditt huvud gubben Ha Ha Trevlig Kväll! Glöm inte Pencilinen!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Lämna "starkspriten" till frun och ta dig ett glas vitt som mig ,smuttar på en whisky bredvid så jag kan känna mig lite manlig ivf. Nu jävla dra vi loss! Frugan spelar en arablåt hela jävla tiden så jag måste döva mig med en järngrogg! Denna spelar frugan hela tiden nu! Själv kontrar jag med lite Göteborgs metal! https://www.youtube.com/watch?v=TfpDo___D7w Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Här är det Wirre med en espresso.. pecannötcola glass och fångarna på fortet. Annars tåls ju den här videon att tittas på några hundra gånger..Brazil Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 pecannötcola glass och fångarna på fortet. På tal om manlighet! Nej, här är blir det kalsongfylla alá SSC! Trevlig kväll Biatch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 (ändrad) På tal om manlighet! Nej, här är blir det kalsongfylla alá SSC! Trevlig kväll Biatch! Familjen tittar på fångarna ... Själv blänger jag på en rulle med Rocco Sifredi i i högform i min nätbrynja och groggkalingar och käkar flottiga kycklingvingar o halsar brännvin..manligt som fan Ändrades Februari 7, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Familjen tittar på fångarna ... Själv blänger jag på en rulle med Rocco Sifredi i i högform i min nätbrynja och groggkalingar och käkar flottiga kycklingvingar och halsar brännvin .manligt som fan Drömma sig bort är alltid skönt! Men du får väl snart en örfil från frugan så du vaknar upp i verkligheten och bege dig ut till köket med gamnacke för att blanda frugan en drink och återgå till fotmassagen! Skål på dig mannen! Från en som vet den bistra sanningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Gin Tonic (den blå burken från Finlandsbåten,,,,) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Cuba Libre Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu