Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Rum o cola,

nu vill ju inte jag vara en besserwisser men är det inte synd att blanda en så fin rom med nåntingöverhuvudtaget? ???? ????

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4273

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1951

Dra igång hela registret med otrevligheter som du brukar göra,vad väntar du på?

Hehehe, om du bara visste vad jag har för register...

Du kan ju börja med att våga visa dig på bild här, eller ännu hellre i verkligheten, men det är du ju för feg för, helt enligt din egen beskrivning.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Raaaaap, precis sänkt en  attachicon.gifspaten-hell-bottle.png

Dracks till en helstekt fläskfilé tillagad i en tre dagar gammal teflonpanna (det du odin, inga järnflisor att knapra på)

gick färdigt i ugnen tillsammans med klyftisar (halvfabrikat givetvis) och Lallerstedts chilibea :nyam:

Snabbmatskungen har gjort det igen :thumbsup: och det får nog bli en Spaten till innan kudden kallar på pappa..

Odin bara snackar,äter säkert Mc Donald varje dag..

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Raaaaap, precis sänkt en  attachicon.gifspaten-hell-bottle.png

Dracks till en helstekt fläskfilé tillagad i en tre dagar gammal teflonpanna (det du odin, inga järnflisor att knapra på)

gick färdigt i ugnen tillsammans med klyftisar (halvfabrikat givetvis) och Lallerstedts chilibea :nyam:

Snabbmatskungen har gjort det igen :thumbsup: och det får nog bli en Spaten till innan kudden kallar på pappa..

Jag ska banka in lite vett i skallen på dej med en riktig Gjutjärnspanna... Hedning..hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Hehehe, om du bara visste vad jag har för register...

Du kan ju börja med att våga visa dig på bild här, eller ännu hellre i verkligheten, men det är du ju för feg för, helt enligt din egen beskrivning.

Se där ja,nu börjar du komma igång..Finns på bild här.

Ändrades av ola med b

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Jag ska banka in lite vett i skallen på dej med en riktig Gjutjärnspanna... Hedning..hehe

Hahaha, kan du sikta in dig på näsan istället tro..Då kanske den kan bli rak igen :thumbsup: 

Funderar faktiskt på att investera en del av min hiskeliga travvinst på en riktig gjutjärnare,  skall ju finnas i alla bättre hem säger dom.

Har gått och känt och klämt men var för snål i fredags då vi köpte två andra...Men då vill man ju ha en grillpanna med och då blir det

helt plötsligt två pannor till att handla,,,det e mycket nu :giggle: .

Ha det gott gubben/LP

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Odin bara snackar,äter säkert Mc Donald varje dag..

Sant,måste var där isterbuken kommer ifrån :y2:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

nu vill ju inte jag vara en besserwisser men är det inte synd att blanda en så fin rom med nåntingöverhuvudtaget? ???? ????

Nä det funkar bra,

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Dela på andra sajter

Nä det funkar bra,

Ser whiskey där men kunde vart en LIIT annars :)

Då hade det funkat

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

nu är det dags at se till att tacka för sig o hålla huvudet högt....sen går det i hop sig!  :thumbsup:  :ahh: 

Dela på andra sajter

nu är det dags at se till att tacka för sig o hålla huvudet högt.sen går det i hop sig!  :thumbsup:  :ahh: 

Gå försiktigt nu,det är många steg  :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

nu är det dags at se till att tacka för sig o hålla huvudet högt.sen går det i hop sig!  :thumbsup:  :ahh: 

Ta hand om er, ni har inget att tacka för. Men det har däremot vi... 

Dela på andra sajter

Hahaha, kan du sikta in dig på näsan istället tro..Då kanske den kan bli rak igen :thumbsup: 

Funderar faktiskt på att investera en del av min hiskeliga travvinst på en riktig gjutjärnare,  skall ju finnas i alla bättre hem säger dom.

Har gått och känt och klämt men var för snål i fredags då vi köpte två andra...Men då vill man ju ha en grillpanna med och då blir det

helt plötsligt två pannor till att handla,,,det e mycket nu :giggle: .

Ha det gott gubben/LP

Ronneby Bruk tillverkar gjutjärns pannor som även fungerar på en Induktionsspis.  :14:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Dela på andra sajter

Ronneby Bruk tillverkar gjutjärns pannor som även fungerar på en Induktionsspis.  :14:

Det gör även min hundraåring...

Dela på andra sajter

Tog mig nyss lite magnedusin, smakar himmelskt gott

post-5552-1391394117,63_thumb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Just hemkommen efter att ha rivit en mässa på kista så blir rn vodka straitazu6yjar.jpg

Bidde en "lutare" ser jag !

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Bidde en "lutare" ser jag !

Japp det blev det så man snabbt kunde somna inför den nya arbets dagen

Dela på andra sajter

Forumöl inkasseras i ordets bemärkelse, och den är nog god :)

gyzepyne.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Gick ju så där med ölstoppet då

u6ujyde4.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...