hamnoi Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Söndagssläckning med några kalla goda Sofiero. Kan det bli bättre? Mmmm låter mumma, själv får jag vänta tills 18.30 när jag har hämtat grabben från bowlingkalset, men den som väntar på något gott... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Söndagssläckning med några kalla goda Sofiero. Kan det bli bättre? Ja lite ÖL hade nog smakat bättre.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Blir lite vin så här på eftermiddagen, var inte tanken men det var nåt som fick mig sugen, kommer inte ihåg vad just nu, men nåt var det. Skål manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Å vaff-n har gjort dej då, Moshuvve?? Igår stekte jag ett par Rådjursytterfileer i en nästan hundra år gammal stekpanna, å dom blev perfekta stoppade vid en innertemperatur på 60 grader. Dom smakade underbart med Pepparsås å Hasselbackspotatis.. Måltidsdryck blev Leo och Mc,Cloud Single malt. Gott när du hugger på betet gubbe Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Gott när du hugger på betet gubbe I förra veckan målade jag taket i köket... Sket i att tvätta det först, det blev kanonbra... Puss Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Ekologiskt vin. Funkar fint faktiskt. http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=6586 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Ja lite ÖL hade nog smakat bättre.. Fast det dög ju tydligen inte med öl igår på Hellstöms. Nä, då var det bråttom hem. Fast det kan jag iofs förstå med en så vacker fru... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Å vaff-n har gjort dej då, Moshuvve?? Igår stekte jag ett par Rådjursytterfileer i en nästan hundra år gammal stekpanna, å dom blev perfekta stoppade vid en innertemperatur på 60 grader. Dom smakade underbart med Pepparsås å Hasselbackspotatis.. Måltidsdryck blev Leo och Mc,Cloud Single malt. är det skalade potäter i moshuvvet? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Rum o cola, “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Fast det dög ju tydligen inte med öl igår på Hellstöms. Nä, då var det bråttom hem. Fast det kan jag iofs förstå med en så vacker fru... Hehe Hon rodnar å tackar, ja det blev en helvetets stress efter hemkomst. Middag åt 6 pers på ungefär en timme, men vi fixade det.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 är det skalade potäter i moshuvvet? Nääe Sättpotatis med långa jävla groddar... hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Kolsyrat vatten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Nääe Sättpotatis med långa jävla groddar... hehe Ja sättpotäter i ett tinnerhuvud är fina grejer,det blir gött mos Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Ja sättpotäter i ett tinnerhuvud är fina grejer,det blir gött mos Förklara det. Förstår ej. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 R Förklara det. Förstår ej. Räknade inte med det heller,men den jag citerade förstår. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Hört talas om PM isf? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Hört talas om PM isf? Så du är ute och provocerar igen. Jaja Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Så du är ute och provocerar igen. Jaja Icke, är inomhus men du känns "ute" i allt du gör. Vågar du komma till MPR-träffen på fredag? Tror inte det va? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Så du är ute och provocerar igen. Jaja Mr. Bibb, en provakatör?? Nää nä det kan jag inte tro nää. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Icke, är inomhus men du känns "ute" i allt du gör. Vågar du komma till MPR-träffen på fredag? Tror inte det va? Hört talas om pm.. Var det inte så du skrev Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Icke, är inomhus men du känns "ute" i allt du gör. Vågar du komma till MPR-träffen på fredag? Tror inte det va? Dra igång hela registret med otrevligheter som du brukar göra,vad väntar du på? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Hört talas om pm.. Var det inte så du skrev Jo, självklart men du förstod tydligen inte det så jag var tvungen att besvara dig på det sättet som du förstod. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Raaaaap, precis sänkt en Dracks till en helstekt fläskfilé tillagad i en tre dagar gammal teflonpanna (det du odin, inga järnflisor att knapra på) gick färdigt i ugnen tillsammans med klyftisar (halvfabrikat givetvis) och Lallerstedts chilibea Snabbmatskungen har gjort det igen och det får nog bli en Spaten till innan kudden kallar på pappa.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Jo, självklart men du förstod tydligen inte det så jag var tvungen att besvara dig på det sättet som du förstod. Det blir nog bra ska du se.. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu