Oregistrerad Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Det blev en Vintertung här. Vintertung?? Var är Julmusten?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 På Långbro värdshus o suger på ett glas rödvin. Sitter bra efter en gt och en lumumba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Lite bra att fortsätta med städningen av barskåpet, god whisky är till för att drickas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Du har samma smaklökar som undertecknad.. Grattis. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Du har samma smaklökar som undertecknad.. Grattis. Om du menade mig så har du tur och är begåvad med en oerhört god smak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Om du menade mig så har du tur och är begåvad med en oerhört god smak Dito min (smak)vän Själv sitter jag med en McCleods som är en förvånansvärt god single... Blev bjuden på den av en polares son för några veckor sedan i bastun... Å det blev en jävligt glad överraskning, Å när jag senare köpte en egen flarra på bolaget.. Så kostade den i sammanhanget noll. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Dito min (smak)vän Själv sitter jag med en McCleods som är en förvånansvärt god single... Blev bjuden på den av en polares son för några veckor sedan i bastun... Å det blev en jävligt glad överraskning, Å när jag senare köpte en egen flarra på bolaget.. Så kostade den i sammanhanget noll. Fan jag läste snabbt "Själv sitter jag på McDonalds".. läste igen och det var bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Städar vidare bland klenoderna, hoppas jag aldrig blir klar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 För mycket mao. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Nu är det Mariestad på Båt mässan i Göteborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Nu blir det en mörk full rulle efter den blonda fulla rullen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Odin special. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Odin special. Kranvatten med en gurkskiva??? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 (ändrad) Kranvatten med en gurkskiva??? Lite jämmertår också. Rörd,inte skakad. Ändrades Februari 1, 2014 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Sååå god! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Tjoho en pava westmalle trippel , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Nu blir det en bauta duvel. Jippi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Dags för nästa drake gulden drak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 kaffe och beer chang på flygplatsen i Udon Thani Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Hittade en överbliven liten burk från helgen och eftersom jag får skjuts till matchen idag så var det inget att fundera på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Söndagssläckning med några kalla goda Sofiero. Kan det bli bättre? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 (ändrad) Kranvatten med en gurkskiva??? Å vaff-n har gjort dej då, Moshuvve?? Igår stekte jag ett par Rådjursytterfileer i en nästan hundra år gammal stekpanna, å dom blev perfekta stoppade vid en innertemperatur på 60 grader. Dom smakade underbart med Pepparsås å Hasselbackspotatis.. Måltidsdryck blev Leo och Mc,Cloud Single malt. Ändrades Februari 2, 2014 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu