Tallviking Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 GT !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Just nu håller jag på med att smaka på det som blev kvar av förra helgens lilla 45års firande.Men Laphroaigan som jag fick låter jag vara orörd till senare och bättre tillfälle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Classic Grandia med blommiga och nötiga toner och behaglig beska En frisk och rund eftersmak Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Carlsberg export,varför slutade dom med det i Thailand?Någon som vet? Den finns ju igen! Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2011 (ändrad) En sval clirr med extra isbitar och lite snacks (jordissar) Ändrades April 8, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Alla ingredienserna på plats Snabbkäket clirret lite påskblomster Och tjuvstarten på Påsk Festligheterna Får ju supporta grannbyn med påskölen.Nästa Fredag är den säkerligen slut Den där Bombayen händer det att man köper på taxfree. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Jag hinkar 7.5:or sambon dricker cider wildberries! Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Kaffe med St-Remy Authentic Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2011 St-Remy Authentic va e det för nåt swedenman När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Nått knepigt rött som jag köpt här i surin För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 St-Remy Authentic va e det för nåt swedenman Det är french brandy Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Snart är både deckaren och single malt whiskeyn slut, vad gör man då? (nyktrar till och gör något vettigt kanske...) Knappast, det blir att kika i DVD biblioteket och plocka fram nå'n 80-tals kultrulle och blanda en vodka russian och vara vaken en liten stund till, tror jag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Snart är både deckaren och single malt whiskeyn slut, vad gör man då? (nyktrar till och gör något vettigt kanske...) Knappast, det blir att kika i DVD biblioteket och plocka fram nå'n 80-tals kultrulle och blanda en vodka russian och vara vaken en liten stund till, tror jag.. Skål tamejfan mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd April 8, 2011 Dela Inlagd April 8, 2011 Fråga Svampen MVH Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2011 KAFFE MED MJÖLK När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Blir nog bara vatten idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 LEO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Nyinköppt clirr "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 En dubbel espresso Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Zoega & Martell Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Vatten,renar kroppen efter förgiftningen i Thailand.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Grönt te “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2011 4 timmar till sen kommer di anndra varorna fram När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 kaffe och jameson "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 9, 2011 Dela Inlagd April 9, 2011 Leo går alltid ner Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu