Odin Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Loka is tha shit! uploadfromtaptalk1390683732133.jpg Stackars lilla.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 En sista öl innan loppelådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 en mkt lugn dag för oss i dag men jag blev lite nyfiken när jag fick se att dom hade en rysk öl på hotellet... kändes lite söt i smaken men den slinker ner i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 en mkt lugn dag för oss i dag men jag blev lite nyfiken när jag fick se att dom hade en rysk öl på hotellet... kändes lite söt i smaken men den slinker ner i alla fall! Rysköl på Palmen nu är det slutbott där Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 Vad är det för fel på en hedlig chang BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 en mkt lugn dag för oss i dag men jag blev lite nyfiken när jag fick se att dom hade en rysk öl på hotellet... kändes lite söt i smaken men den slinker ner i alla fall!Verkar att du ha fått för lite mintuu idag:D BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 En AW öl Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 ett par leo har svärfar trugat i mig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 ett par leo har svärfar trugat i mig.. Pripps öl kupor snygga ! Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Testing.testing! Idag hittade Bihanget något han ville jag skulle testa! Han smet in på systemet då jag var och handlade ingredienser (Potatis) till dagens middag. Kom ut med denna flaska! (och även några lokalt producerade flaskor ÖL) Tjusig kork! Servera NU kräver "Hustyrannen" efter att vi kommit upp från Bastun! För ni ska inte tro att det bara är jag som ska få smaka från denna flaska! Upphällt och klart för avsmakning! Mitt utlåtande! Först så känns den len på tungan, men sedan kommer hettan då den rinner ner för strupen. Inte helt i min smak, men den går att dricka. Inväntar med spänning Bihangets utlåtande. För vi har inte tack och lov inte riktigt samma smak då det gäller de ädla dryckerna. Vet att det är vanlig vardag för de flesta, men för oss nattarbetare/skiftarbetare är det ledig dag idag! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Captain Morgan och Coca-Cola "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Åt nyss en banan på jobbet, dricka får man om knappt ett dygn.- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Testing.testing! Idag hittade Bihanget något han ville jag skulle testa! Han smet in på systemet då jag var och handlade ingredienser (Potatis) till dagens middag. Kom ut med denna flaska! (och även några lokalt producerade flaskor ÖL) Nattuggla 001.jpg Tjusig kork! Nattuggla 003.jpg Servera NU kräver "Hustyrannen" efter att vi kommit upp från Bastun! För ni ska inte tro att det bara är jag som ska få smaka från denna flaska! Upphällt och klart för avsmakning! Nattuggla 004.jpg Mitt utlåtande! Först så känns den len på tungan, men sedan kommer hettan då den rinner ner för strupen. Inte helt i min smak, men den går att dricka. Inväntar med spänning Bihangets utlåtande. För vi har inte tack och lov inte riktigt samma smak då det gäller de ädla dryckerna. Vet att det är vanlig vardag för de flesta, men för oss nattarbetare/skiftarbetare är det ledig dag idag! Bihangets kommentar = Den flaskan får du behålla själv !!!! Var ju han som valde att köpa den och nu tycker han att jag ska hålla tillgodo med denna dryck, så att han får ha de drycker vi båda tycker om för sig själv :13: :13: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Bihangets kommentar = Den flaskan får du behålla själv !!!! Var ju han som valde att köpa den och nu tycker han att jag ska hålla tillgodo med denna dryck, så att han får ha de drycker vi båda tycker om för sig själv :13: :13: Passar nog Peolitos smak mer än min, BJÄÄÄÄÄÄÄÄÄK Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Blåbärsstout ett provsmak, smakar mycket men inte blåbär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Vodka. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 GT Rätt torr Göteblaska???Hi Hi Ha Det! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Lite indisk bira efter jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 ett par leo efter en tuff dag med fyra tempelbesök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 ett par leo efter en tuff dag med fyra tempelbesök! Ett par Leo per tempel vore nog en bättre blandning.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Det blev en Vintertung här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 En kvalitetsöl på La venezia.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marew Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 En öl efter jobbet, medans min bättre hälft fortfarande jobbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu