Bibben Inlagd Januari 21, 2014 Dela Inlagd Januari 21, 2014 <br /><br />Njaa, har redan träffat mpr-medlemmar nu för första gången som inte beter sig som skitstövlar så jag har de bra Gött, så ska det vara, njut och hälsa grannen om du ser honom. On Topic: Dricker lite rödvin, hoppas det är bra mot ryggskott *tumme upp* *hälsokur* *en ursäkt så god som en annan* *enrisrökt* Skål L64 *vinglas* *ölsejdel* *hisingsbus* manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 21, 2014 Dela Inlagd Januari 21, 2014 Gevalia Kaffe för det lär man ju inte få på ett tag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 21, 2014 Dela Inlagd Januari 21, 2014 Gevalia Kaffe för det lär man ju inte få på ett tag Det är det jag köper och dricker, annars har jag hört att Glennia Kaffe är gott manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 21, 2014 Dela Inlagd Januari 21, 2014 Mümmelmann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Mümmelmann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Gått av efter 5 nätter Nu j****r är det ledigt i dagarna 2 Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Nyss drog jag i mig en skruvmejsel. Sedan tog jag med mig en liten elefant till altanen och behagliga 25 grader, soligt och vindstilla. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Kaffe.....i Norge. Kräkreflexerna jobbar utav bara helvete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Kaffe..i Norge. Kräkreflexerna jobbar utav bara helvete.Tar alltid med kaffe till jobbet, kör med termosmugg kombinerad presskanna. Kommer inte att slå ett slag för norskt kaffe. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Nu är det årets fattigaste dag, tar några Tuborg, är ledig på fredagar till den 31 första mars.. Imorgon blir det en biltur till Götet, Mcmässan är ju där iår.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Ikväll blir det lite övning, någon sommarlätt först å så kanske nån vintertung så man inte är helt oförberedd på vad som väntas i Jomtien och Udon T Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Just nu en öl Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 En bild på den första provsmakiningen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Nu börjar det ordna till sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Nykter i morse men nu börjar det ordna till sig.Skål Gubbtjyvar. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Nu börjar det ordna till sig. Fan vilken vacker bild, de fan världsklass.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Gick över till kaffe så man klara hela kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Cappuccino o 21-årig wirre (utan sugrör) med några rutor schweizernöt. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Nä nu är kaffet slut, ett glas rött skadar inte öppnade ett billigt Argentinskt "Trivento" helt i sin ordning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Cappuccino o 21-årig wirre (utan sugrör) med några rutor schweizernöt. image.jpg Du om någon borde ha intagit Schweizernöten med sugrör... Puss kompis.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Du om någon borde ha intagit Schweizernöten med sugrör... Puss kompis.. Så smärt och fin som jag är nu så borde jag äta med två nävar Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Så smärt och fin som jag är nu så borde jag äta med två nävar Haha å det är inte jag nån stans, jag borde ha haft två nävar i truten för jämnan... MEN min tid kommer...Suck.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 Loka is tha shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu