Tallviking Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Carlsberg black gold Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Kompisen bjöd på en rökig jävel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Ja passa're för faan så du inte får bildkrävar-maffian efter dej... En bild säger mer än tusen ord . Skål på dig gubben..(gammal bild men dock en bild) Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Leo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Den här e åxå gammal men vad va de du sa... En bild i alla fall.. http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Blev lite fel,en skruvmejsel. Vilket artikelnummer har vodkan på bolaget "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 En bild säger mer än tusen ord . Skål på dig gubben..(gammal bild men dock en bild) {style_image_url}/attachicon.gif 127.JPG Vilken brat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 (ändrad) Vilket artikelnummer har vodkan på bolaget pozydrive tror jag Eller som man säger på Svenska Pussydrive Enis,den är faktiskt köpt på bolaget Ändrades Januari 18, 2014 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Vilken brat! Jag kommer i många skepnader brat,familjefar,"pattayaslusk" fiskare,fotbollstränare mm. You name it i´ll be it.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Var en sväng till ett nyöppnat ölhak där jag bor för några bira och en bit mat Rätt friskt i blåsten på vägen hem så jag får nog värma mig med ett litet järn innan bingen kallar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Jag kommer i många skepnader brat,familjefar,"pattayaslusk" fiskare,fotbollstränare mm. You name it i´ll be it.. blandat 039.jpg diverse 025.jpg diverse 053.jpg 114.JPG 115.JPG 2011-04-22 09.14.58.jpg DSC_0211.JPG Haha, både du och James har växt en del sedan dess Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Var en sväng till ett nyöppnat ölhak där jag bor för några bira och en bit mat image.jpg image.jpg Rätt friskt i blåsten på vägen hem så jag får nog värma mig med ett litet järn innan bingen kallar... image.jpg Ja där ser det ju ut som att man skulle överleva.. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Var en sväng till ett nyöppnat ölhak där jag bor för några bira och en bit mat image.jpg image.jpg Rätt friskt i blåsten på vägen hem så jag får nog värma mig med ett litet järn innan bingen kallar... image.jpg En choklad donut med pommes och sås ..En crossover mellan middag-dessert??? Onekligen nyskapande men varför inte . Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 kolsyrat vatten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 En choklad donut med pommes och sås ..En crossover mellan middag-dessert??? Onekligen nyskapande men varför inte . Det heter chokladdonut! Smakade förträffligt även om de inte kunde erbjuda mos enligt ditt såsiga recept. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Det heter chokladdonut! Smakade förträffligt även om de inte kunde erbjuda mos enligt ditt såsiga recept. Håll käft, stavningskontrollen gjorde nedslag på chokladdonut så jag gågglade och särskrivning är ok Ja du, det moset , kollade upp stället du var på, verkade helt ok Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Får bli en sista skvätt av livets vatten innan jag börjar snarka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Skicka in en bild då din trähatt Det blev nog en Statesmen och en ica-kaffe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Lyxar till det med en Loka citron nu när jag har lite egentid Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 En Söndagsöl eller 3 är gott<br /><br /> Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Får bli en sista skvätt av livets vatten innan jag börjar snarka... Väldigt OT men tänkte på dig när jag såg denna bilden, kanske kan vara nåt, så har du alltid Converse på dig manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Väldigt OT men tänkte på dig när jag såg denna bilden, kanske kan vara nåt, så har du alltid Converse på dig CONVERSE-TATTOO-Tommy-Turbulence.jpg Bra tänkt! Men jag gillar att byta färg på skorna hyfsat ofta så detta går nog bort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 (ändrad) Prova en Fullmoon rose! Sött men drickbart iskall Ändrades Januari 19, 2014 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 Prova en Fullmoon rose! Sött men drickbart iskall De är faktiskt helt ok, både röda och vita! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 19, 2014 Dela Inlagd Januari 19, 2014 En latte och en semla till det.. Smaskens.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu