leifen Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 ingen aning men det berusar... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 ingen aning men det berusar... Åh är det någon som bjudit på en hemrullad cigg??Man vet aldrig med HP maffian. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Åh är det någon som bjudit på en hemrullad cigg??Man vet aldrig med HP maffian. nu ska vi inte vara sån, HP är en hederstitel som skall förtjänas och även respekteras, men du har en poäng att "best in life are free" Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Massor Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Massor Har du sluta med bantandet nu Kapten?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Har du sluta med bantandet nu Kapten??Nja, med idi*t bantade ka.Kör ett sunt liv istället, så gott det går och håller vikten.Inget godis, läsk eller kolhydrater mer än nödvändigt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Har kört min LEO diet och jag går ned med 1 kg per vecka i vikt. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 En 0.6 på kinesen, prippens naturligtvis. Blev visst inte helvitt i januari . ..Var är du M33?.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 En 0.6 på kinesen, prippens naturligtvis. Blev visst inte helvitt i januari . ..Var är du M33?.. image.jpg Sitter på bordet jämte ju, fyllo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 (ändrad) Sitter på bordet jämte ju, fyllo!Vart då?? Var det du som kom i den nypimpade heroindroskan ?? Snyggt Ändrades Januari 18, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Promenaden hem var kall... Iskall, och då behöver jag värma mig. En fullvuxen GlennGoyne gör jobbet.. Men frugan tycker att varmt vatten ur världens snyggaste mugg funkar lika bra Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Snarare ett visst överbett Tyvärr är jag ingen överklassarbetare som kan svänga sig med lyxkaffe som du, plastmugg ur något som ska föreställa en kaffemaskin är min bistra verklighet på jobbet Samma här. När jag står i nån djävla grop och kapar nåt satans avlopp rör med hiltin ovanför huvudet armarna värker och regent strilar innanför jackan ner för ryggen och avloppsvatten från det halvkapade röret rinner innanför ärmarna och ner för armarna. Och när det pissar både avloppsvatten och regn på tigersågen så får kittlar det djävligt obehagligt av alla stötar man får av elen när allt skit är blött. Pappmugg med kaffe på Donalds huttrandes i lastbilshytten som tröst. Sånt är livet för oss riktiga knegare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Samma här. När jag står i nån djävla grop och kapar nåt satans avlopp rör med hiltin ovanför huvudet armarna värker och regent strilar innanför jackan ner för ryggen och avloppsvatten från det halvkapade röret rinner innanför ärmarna och ner för armarna. Och när det pissar både avloppsvatten och regn på tigersågen så får kittlar det djävligt obehagligt av alla stötar man får av elen när allt skit är blött. Pappmugg med kaffe på Donalds huttrandes i lastbilshytten som tröst. Sånt är livet för oss riktiga knegare.Självförvållat, det finns proffs för sånt, men vill man skrika när du skiter, så varsågod Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Samma här. När jag står i nån djävla grop och kapar nåt satans avlopp rör med hiltin ovanför huvudet armarna värker och regent strilar innanför jackan ner för ryggen och avloppsvatten från det halvkapade röret rinner innanför ärmarna och ner för armarna. Och när det pissar både avloppsvatten och regn på tigersågen så får kittlar det djävligt obehagligt av alla stötar man får av elen när allt skit är blött. Pappmugg med kaffe på Donalds huttrandes i lastbilshytten som tröst. Sånt är livet för oss riktiga knegare. Är du en riktig knegare så är jag Jesus från nasaret Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 idag har det bara blivit vatten o soda för min del, frugan däremot gick all in på en vinbuffé.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Promenaden hem var kall... Iskall, och då behöver jag värma mig. En fullvuxen GlennGoyne gör jobbet.. Men frugan tycker att varmt vatten ur världens snyggaste mugg funkar lika bra image.jpg Tack för varningen om kylan. Jag passar på att värma mig med en Highland Park innan det är dags att gå på lokal för lite mat & dryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Tack för varningen om kylan. Jag passar på att värma mig med en Highland Park innan det är dags att gå på lokal för lite mat & dryck image.jpg Bra val! Bästa som finns tycker jag Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 En skruvmejsel igen! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Blev lite fel,en skruvmejsel. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Lite Petter-vin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Vatten/is & Jameson senare en Irländare med farinsocker,grädde & Zoega! MUMS Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Vatten/is & Jameson senare en Irländare med farinsocker,grädde & Zoega! MUMS Skicka in en bild då din trähatt Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Mariestads Export. Men snart Chang, Singha och Sangsom. Men inte samtidigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Skicka in en bild då din trähatt Ja passa're för faan så du inte får bildkrävar-maffian efter dej... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Skicka in en bild då din trähatt Fel glas för j! TR helg! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu