striden Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Glemorangie aged in port caskEn sån har man druckit ur. Den är väldigt god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Lokalt ÖL + Bowmore Mariner Skönt att man har liiiite resurser när man kommer hem efter en natts jobb. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Hotell kaffe... Satsar på något starkare före 12.00 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Influensamedicin. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Influensamedicin. Funkar bra som friskvård också ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Dagens första balja kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 en archa.......för att jag vill vara mig själv för en stund! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Såja, efter 10 kliniskt vita veckor så börjar det ordna till sig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 En kopp innan hemgång.. Korta dagar är bra dagar. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 En kopp innan hemgång.. Korta dagar är bra dagar. image.jpg Hur fan dricker du kaffe egentligen, halva innehållet ser ju ut att ha runnit ut på utsidan av koppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 En kopp innan hemgång.. Korta dagar är bra dagar. image.jpg Timtjyv Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Influensamedicin. Regency är väl endast för matlagning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Hur fan dricker du kaffe egentligen, halva innehållet ser ju ut att ha runnit ut på utsidan av koppen Har inte begåvats med en sånt underbett som dig så lite rinner ut, sen så är det ingen som snor den när man grisat ner den lite men det vet väl du inget om plastmuggskungen. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Timtjyv Inte då, är man färdig så är man färdig ,besiktning på tisdag och då ska jag vara på plats. Chefen informerad och inget nytt jobb på g, så nu tjänar jag pengar ifrån soffan istället. aaaahhhhhhh Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Har inte begåvats med en sånt underbett som dig så lite rinner ut, sen så är det ingen som snor den när man grisat ner den lite men det vet väl du inget om plastmuggskungen. Snarare ett visst överbett Tyvärr är jag ingen överklassarbetare som kan svänga sig med lyxkaffe som du, plastmugg ur något som ska föreställa en kaffemaskin är min bistra verklighet på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Snarare ett visst överbett Tyvärr är jag ingen överklassarbetare som kan svänga sig med lyxkaffe som du, plastmugg ur något som ska föreställa en kaffemaskin är min bistra verklighet på jobbet Mmm vi har med kaffemaskin på det här jobbet..smaken av det kaffet har fått mig att halvera mitt kaffedrickande och dricka te istället Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Ligger nerbäddad i soffan och dricker Loka citron så genomförkyld jag är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Mmm vi har med kaffemaskin på det här jobbet..smaken av det kaffet har fått mig att halvera mitt kaffedrickande och dricka te istället Någonting säger mig att det kunde ha varit jag som skrev det inlägget. Men nu har du redan skrivit det, så då slipper jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Mmm vi har med kaffemaskin på det här jobbet..smaken av det kaffet har fått mig att halvera mitt kaffedrickande och dricka te istället Skulle det vara gott så blev väl inte en våd hängd Kommer en firma hit om några dagar och ska tapetsera om i grabbens rum och i köket,men i köket sätter dom inte tapet längre,där blir det väv(målad)nya golv i kök och hans rum blir det oxå(fint skare va)Jag kommer att sitta som en flugskit på väggen och bevaka denna lata yrkesgrupp(timtjuvar) för att inte tala om vardagsrummet,där blir det ny parkett för dom inte kan slipa den befintliga säger dom(latoxarna)Annat var det förr då strök vi en 3:a på en dag och det blev som nyproducerat Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Skulle det vara gott så blev väl inte en våd hängd Kommer en firma hit om några dagar och ska tapetsera om i grabbens rum och i köket,men i köket sätter dom inte tapet längre,där blir det väv(målad)nya golv i kök och hans rum blir det oxå(fint skare va)Jag kommer att sitta som en flugskit på väggen och bevaka denna lata yrkesgrupp(timtjuvar) för att inte tala om vardagsrummet,där blir det ny parkett för dom inte kan slipa den befintliga säger dom(latoxarna)Annat var det förr då strök vi en 3:a på en dag och det blev som nyproducerat Inte fan har du varit målare, måste varit långt före masken kröp in i röva på dig isåfall. Känns lite som historien om Jesus med dig och jobb, alla har hört talas om det men ingen har sett det Kul o få det nytt o fräscht,det är frugan och grabben värda. Och bjud nu dom duktiga killarna på en kopp kaffe med kaka till snåljåp. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Kaffe i koppen och i kroppen... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Inte fan har du varit målare Inom min "yrkeskår" behövdes inga certifikat Det räckte att man sa att man kunde(som nu?)Svartjobbare höll detta land flytande Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Inte fan har du varit målare, måste varit långt före masken kröp in i röva på dig isåfall. Känns lite som historien om Jesus med dig och jobb, alla har hört talas om det men ingen har sett det Kul o få det nytt o fräscht,det är frugan och grabben värda. Och bjud nu dom duktiga killarna på en kopp kaffe med kaka till snåljåp. Då avslöjar ju jag att jag spanar på dom Målare brukar väl förse sig med både det ena och det andra när de får tillgång till andras egendom (har jag hört) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Känns lite som historien om Jesus med dig och jobb, alla har hört talas om det men ingen har sett det Det är längesen jag blev svett av arbete,troligen samtidigt som han du nämnde Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 15, 2014 Dela Inlagd Januari 15, 2014 Det är längesen jag blev svett av arbete,troligen samtidigt som han du nämnde idag får du svettas av bortamatch! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu